Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Ijustgo1D

    Break a leg

    1 decennium geleden
  • Cresseyde

    Bij ons betekende 'brake a leg' zoiets als veel succes, onze veel te optimistische leerkracht Latijn wou ons opvrolijken en succes wensen voor het toneel (mijn kustuum zag er helemaal niet uit!!! zo jaren '40).
    Je moet wel weten dat we een hoog podium met een slechte trap hadden waar regelmatig mensen over vielen, gelukkig was de enige die viel de andere leerkacht Latijn (die geeft les aan de 1ste graad en was net als de andere leerkracht Latijn regisseur) toen we hem hen op het podium riepen, hij was degene die steeds zei: 'Val niet over die trappen' en wie valt er voor een volle zaal: Renaat Steurbaut!
    Ironisch toch?

    1 decennium geleden
  • Muffintje

    hahaha jha is goed xD en brak ik maar een been xD was een stuk comiser geweest op school xD goede ik de rondleiding niet te dfoen mwhahahah xD zouden jullie mij ook willen helpen me hoofdstukken terug zoekken ik kan ze niet meer vinden (paniekaan val niet alleen van examen maar ook terug zoeken van hoofdstukken) en me pa zei dat het goed ging met de uitspraak van wat ik vertelde maar ja tegen je pa engels praten of tegen wild vreemde is toch even anders xD en lijkt me awesome weer lekkere vaagheid i (H) IT!!!!!!!!!!!

    ik duim vooor je jij natuurlijk ook voor mij neem ik aan xD

    XxX Layla xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Demonio

    Break a leg!!!

    moet ik je nog helpen met hoofdstukken terug zoeken?
    ik was zelf ook een beetje druk met school en alles dus ik had geen tijd om ze te zoeken:(:S

    ik hoop echt dat je slaagt!! dat moet gewoon!(A)

    HEEL VEEL SUCCES!!!(nerd)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! doen!!! ik mis de Layla en Cera vaagheid:(:(:( dus maakt niet uit wat voor een hoofdstuk er kom als je maar iets vaags plaatst!!!

    xD!! Let's Party xD!!

    voor morgen: Break a Leg!!!

    succes ermee!!!

    ik duim voor je!!!

    Xxx Lisettûûûûûh!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen