Foto bij 16

Thxya, graag nog meer reactie's
David is trouwens 36, ongeveer, ik verzin trouwens alles ter plekke hoor, waar hij woont enzo :$


Melchor Christoval Rodríguez

Ik knikte alleen maar naar David, ik mocht hem wel. Ik zag dat Isabella me vragend aankeek. Ik wist dat ze het niet snapte, maar ik woonde hiernaast, David was mijn buurman, en hij had me gevraagd of ik haar wou ophalen. David vertrouwede de man die haar weg zou brengen niet, hij had een slechte naam hier.
Ik stak mijn handen in mijn zakken van mijn spijkerbroek, en liep achter David en Isabella aan de woonkamer in, je kon zien dat ze niet wisten wat ze moesten doen, het was ook best een aparte ervaring. David vroeg of we wat wouden drinken en ik glimlachte eventjes. "Graag, doe maar wat.." Isabella knikte ook en bekeek de grote, open woonkamer. Ik zag dat haar blik op een foto van David en een vrouw viel. "Wie is dat?' Siste ze zacht naar mij, ik grinnikte eventjes. "Rustig maar, David is pas geleden gescheiden.." Ze knikte zachtjes en liet zich terug in de bank zakken, onrustig begon ze te wiebelen met haar benen. "Kalm, probeer een beetje met hem te pr-" Ik slikte mijn woorden in toen David de kamer weer in kwam lopen, hij zette 2 glazen cola voor onze neuzen, voor zichzelf had hij niks meegenomen, hij ging onrustig op het puntje van de stoel zitten. "Zo.." Zeiden David en Isa tegelijk. Ik lachte eventjes. "Gracias por tomar, aunque ...!" Ik glimlachte naar hem en keek op van Isa die me vragend aankeek. Ik maakte een wegwuifend gebaar. Er viel weer een stilte. Ik kuchte eens en stond toen op. "Goed ik denk dat ik maar moet gaan, ik zal jullie alleen laten!" Ik liep rustig richting de deur, Isa keek me geschokt aan. "Doeg.." Zei ze zacht. Ik grinnikte eventjes en keek richting David. "Vea usted mañana..." David knikte en liep richting mee richting de voordeur. Ik pakte de deurklink vast maar David hield me tegen. "Bedankt, de kerel die Isabella net begleidde is opgepakt.." Ik gaf hem een knikje. "Trouwens, noem haar maar Isa, ze heeft het niet zo op Isabella, vraag me niet waarom..Succes.." Ik grijsde en verliet toen het huis. Isabella's gezicht spookte door mijn hoofd, aardig...ze was aardig.

Niet het geweldigste deeltje, en ik dacht laat ik een keer uit een andere pov doen :$
R A K?



Reageer (3)

  • oomsjes16

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Superzayn

    haha aardig jaja:P


    Super snel verder!! <3

    1 decennium geleden
  • Bastille

    Alleen maar aardig? Niet meer?
    Hehe. :3
    Me likes. :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen