Foto bij 7. I'm trying to resist

Terwijl ik zijn lokaal in liep, probeerde ik mijn onrust te verbergen. Conrector Franken liep achter me aan en sloot de deur.
‘Zo, Syban.’ Ik knikte afwachtend.
‘Zoals je waarschijnlijk hebt gehoord, aan de andere kant van de gang,’ even stopte hij om mijn reactie te peilen, maar ik hield mijn gezicht feilloos in de plooi, ‘heb ik de jongens geschorst.’
‘Voor hoe lang?’
‘Zoals je weet zijn het bekenden, dus voor 3 dagen.’
‘Bedankt voor de informatie,’ zei ik, en ik wilde weglopen.
‘Syban.’ Ik draaide me om en Franken wees naar de stoel. Ik ging zitten. Hij stond op, liep naar de deur, keek links en rechts de gang in, kwam terug naar binnen en sloot de deur achter zich. Hij ging weer zitten en keek me indringend aan.
‘Ik weet dat je er een bent. Ik weet dat je hebt gezien dat ik er een ben. Ik heb de Cullens gezien en weet zeker dat zij het ook zijn,’ vertelde hij. Ik knikte, het klopte.
‘Syban, heb jij ooit gehoord van een groep, de Volturi genaamd?’
‘Maar natuurlijk heb ik dat!’ riep ik uit. Ik was niet heel slim, maar zo dom nou ook weer niet.
‘Sommigen van hen hebben een gave. Hebben de Cullens en jij een gave?’
‘Heeft u een gave?’
‘Geef antwoord op mijn vraag, Syban Meryllsen.’
‘Van de Cullens hebben er vier een gave, ik heb er ook een.’ Waarom vertelde ik hem dit? Dit mocht ik niet vertellen. Dit wilde ik niet vertellen. Ineens had ik het door.
‘U kunt mensen de waarheid laten spreken, niet?’
‘Dat klopt,’ zei hij, terwijl hij me grijnzend aankeek.
‘U weet dat er geheimhoudingsplicht bestaat?’
‘Jazeker.’
‘Dan ga ik nu weg zodat ik u niet in levensgevaar breng.’ Hij keek me grijnzend aan.
‘Jij gaat niet weg,’ zei hij. Als vanzelf ging ik terug op de stoel zitten. Ik wilde hier weg! Met alle kracht die ik had, vocht ik tegen hem, probeerde mijn schild om me heen te vouwen. Ik voelde dat het lukte.
‘Vertel eens iets meer over jullie gaven.’
‘Nee!’ riep ik en zo snel als ik kon rende ik weg, meneer Franken beduusd in zijn lokaal achterlatend. Ik moest naar huis, de laatste voorbereidingen treffen om vanavond Jason, Jeremy, Sean en Damien te pakken te nemen.

Omgomgomgomg! Al 2 abo's! Bedankt! <3

Natuurlijk zou ik nog blijer zijn met meer abo's *hinthint*

Reacties & kudo's?
(flower)

Reageer (2)

  • Iraheta

    Weet je dat je al 4 abo's hebt nu? (A) Je story is echt top! Kudotje :)

    1 decennium geleden
  • Rebellious

    sorry, ik kan geen abo nemen, mn mail is kapot, maar ik kan je wel een Kudo geven... (cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen