Foto bij 23

Nog een deeltje (H)



Scarlett Drews

We zaten in Fernando's auto op weg naar Italië, we waren er via een telefoontje achter gekomen dat we in hetzelfde Hotel overnachten, we konden het natuurlijk ook gewoon vragen aan Fernando en David, maar die wisten de naam van het hotel natuurlijk niet, sukkels.
We waren nu al ongeveer 3uur onderweg en ik begon me behoorlijk te vervelen, ik keek opzij naar Trace die in dromeland was en toen keek ik voor me richting de passagiers stoel, waar Fernando aan het snurken was, David zat achter het stuur en trommelde een deuntje met zijn vingertoppen op het leer van het stuur. "David?" Vroeg ik vragend en ik schoof wat naar voren, de gordel gaf niet mee dus klikte ik hem even los. "Mmh?" Mompelde hij en ik stak mijn hoofd om de stoel heen. "Was het gezellig met Trace?" Zei ik grijzend, uithoren kon vast geen kwaad. Hij lachte eventjes en keek me even snel aan, maar zijn blik dwaalde al snel weer af richting de weg, er kwam echter geen antwoord. "Hallooo?" Zei ik lachend en gaf hem een duwtje. "Trace is aardig ja.." Zei hij grinnikend. Mh, aardig, niks meer? Ik grijsde eventjes en zuchtte, ik legde mijn kin op de stoel en prikte tegen zijn bovenarm, gespierd. "Aardig, niks meer?" Zei ik lachend, hij grinnikte. "Je bent me aan het uithoren háh?" Damn, hij had het door, ik schudde driftig mijn hoofd. "Ja ja.." Zei hij en ik zuchtte, ik keek even uit het raam naar de voorbijschietende huizen, auto's, en bomen. Ik keek even opzij richting Fernando, nog diep in dromenland. "So..Fernando en jij háh?" Begon David nu, ik lachde eventjes, hóé afgezaagd? "David...verwacht je dat ik jou nu antwoord geef..." Hij lachde eventjes zacht en haalde zijn schouders op. "Mh.." Ik zuchtte even, misschien als ik iets los zou laten aan David, dat hij dat misschien wel deed over Trace? "Hij is aardig...you know...hij glimlacht lief, heeft lieve ogen...en.." Ik stopte abrupt, iets te veel informatie losgegeven. Ik keek snel even opzij richting Fernando die stiekem één oog los had gedaan, toen hij merkte dat ik keek kneep hij hem snel weer dicht en maakte een snurk geluidje. Ik kreeg een ideetje en pakte David's bovenarm stevig vast. Ik fluisterde zacht, maar toch hoorbaar voor Fernando; "Toch vind ik jou veel leuker...Davee.." Ik drukte even mijn lippen op zijn hals, toen ik opzij keek naar Fernando had hij zijn ogen wijd opengesperd en zat David bevoren in de stoel. Ik kwam niet meer bij van het lachen, tranen sprongen in mijn ogen en rolden over mijn wangen, soms had ik gewoon droge humor. Trace gaapte eens en rekte zich, iets te luidruchtig, uit. "Hey Tracie.." Zei ik nog steeds lachend. Ze gaf me even een felle blik, oeps ze was wakker geweest? Ik pakte haar arm vast, ik voelde Fernando's ogen op mijn gezicht branden. "Het was maar een joke Tracie.." Zei ik zacht, ze trok haar arm los en keek me aan. "Ja ja.." Ik zuchtte. "Trace.." Siste ik zacht en ik wendde me even tot de heren, ze leken zelf ook in gesprek over en een of andere voetbalwedstrijd, die net werd besproken op de radio. "Ik heb wel door dat je hem écht leuk vind, en dat ga ik niet voor je verpesten.." Ik glimlachte naar haar en streek wat blonde plukken uit mijn gezicht, ze zuchtte even en maakte een hoofdknikje naar Fernando voor ons, ze wiebelde met haar wenkbrauwen en ik grinnikte eventjes, soms waren we nog net een stel tieners die al hun zaken, liefdes, en roddels met elkaar deelden. Het hoefde van mij niet te veranderen, ik had graag een vriendin om mee te praten, te roddelen, en al die zaakjes. Toen er een lollig liedje op de radio begon: 'mijn nasibal mijn nasibal, mijn nasibal is heet dus pak hem nog niet beet...' begonnen Trace en ik hard te lachen, het was een Nederlands liedje, David en Fernando snapten er natuurlijk niks van, dus zongen we, speciaal voor hun, stukjes van het liedje na in het engels. Toen kwam het volgende probleem, ze wisten niet wat een nasibal was. Toen we eenmaal dat hadden uitgelegd, konnen we eindelijk alle 4 lachen. Één ding was zeker, dit zou een top vakantie worden, met zijn viertjes.



R, A, K?
(flower)


Reageer (3)

  • Superzayn

    haha nasiballen(lol)

    love this man(cool)

    snel verder!! <3

    1 decennium geleden
  • Gerrard

    Verder<333

    1 decennium geleden
  • Picasso

    :9~:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen