Hier is het echte verhaal!
Deel 1.

Enjoy <3


X

'Speaker, speaker, on the dancefloor, tell me speaker what is wrong?'

Stylophonic - Dancefloor <3
ik heb thuis een speaker! xD [ik; leuk voor je, ik ook! :3]

Dream, dream, dream the night away!
*Tom pov*

Volgehangen met tassen kom je de kamer binnen. *plof* in een keer gooi je alle tassen op de grond. Bill: Zeg hallo! Kun je ff wat voorzichtiger zijn? Jij: Nee:P Bill raapt bijna alle tassen op en loopt ermee naar zijn kamer. Jij pakt de overige tassen en legt ze in jouw eigen kamer. Als je terugkomt ga je op de vensterbank zitten. Jij: Bill. BILL!! Plots steekt Bill’s hoofd om de deur. Bill: ja?! Wat is er?! Jij: ze is er weer, zeg je dromerig. Bill draait met zn ogen en gaat terug naar zn kamer. Nooit had je gedacht dat je zo in de ban van iets kon raken! Je bent gewoon bijna geobsedeerd! Dat één meisje jou, de one-night-stand guy, zo om haar vinger kon winden! Zonder dat ze het zelf wist, notabene. Je wist het zelf ook niet. Je weet trouwens ook helemaal niets over haar..:S alleen dat ze Autumn heet.
Bill kwam de kamer binnen. Bill: Tom, ik ga ff wat te eten halen in de supermarkt. Ga je mee? Jij: hmm.. leuk voor je Bill. Je was zo aant dromen dat je niet gehoord had wat Bill je vroeg. Bill draaide nogmaals met zn ogen en liep toen de deur uit. waar gaat die naartoe? dacht je en je ging weer verder met dromen. Hoe had dit toch allemaal kunnen gebeuren??

*flashback to how it all started*

Dat is voor de volgende:P
REACTIES xD

X

Reageer (7)

  • SaphireStar

    Tss, rotkind, zo KORT!!! -schudt hoofd- Dat kan niet hea:P

    MAar, wil je mss werken met aanhalingstekens? (A) Dat leest ietsje fijner. ;)
    Je hoeft niet perse met enters ofzeu te werken, maar aanhalingstekens zouden fijn zijn. (A)

    1 decennium geleden
  • xMarieke

    Ey!
    Per toeval bij deze serie terechtgekomen (A)
    Maar snel verder =D
    Kus!

    1 decennium geleden
  • Babysteffe

    goed ooh i like it!!!!(yeah)_O_(dance)

    1 decennium geleden
  • TheSparrow

    OEEH GEMEENERD :3
    Das heeel gemeen
    ja ech wel
    Heel gemeen
    ik zeg het je gemeen
    G
    E
    M
    E
    E
    N
    !
    :3

    WEITOR OUWE SCHEITOR!
    LOVEYAA (H)

    1 decennium geleden
  • reimink

    k vin hem al helemaal geweldig:D!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen