bedankt voor de reacties!(H)

back to the STORY:

Op de achtergrond, in de buurt van Gustav's drumstel, dansen jullie mee met de rest van het concert. Maudy kijkt de hele tijd naar Tom en jij naar Bill. Je kunt niets anders meer dan te blijven glimlachen. Bill ziet het en seint dat je bij hem moet komen staan. Maudy is ondertussen al bij Tom gaan staan en die is druk bezig haar te helpen gitaar te spelen. Samen zingen Bill en jij het finalelied, An deiner seite. Jullie bedanken het publiek een paar keer en lopen dan backstage.

*Bill pov*

They call me Quiet Girl, but I'm a riot

WTH?
the ting tings - Thats not my name [check maar op youtube, zooon vet nr!]

Look into the mirror and you'll see everything's ok!


*Bill pov*

als jullie backstage aankomen trek je Ruby meteen mee naar je kleedkamer. De rest gaat zitten in de soort van woonkamer. Ruby: Bill, waarom zijn we hier? jij: ik heb een verrassing voor je! Ruby: huh?? maar het feit dat ik in jullie band mag was wel genoeg verrassing hoor! jij: ja, maar ik wilde je toch nog ff persoonlijk bedanken dat je ons zo goed hebt opgevangen. Ruby: ok:P je haalt een pakje tevoorschijn en geeft dat aan Ruby. jij: maak maar open! Ruby maakt het voorzichtig open en even staat ze sprakeloos naar het cadeautje te staren. jij: en? wat vind je ervan? Ruby zegt nog steeds niets maar kijkt je aan. Plots vliegt ze je om je hals en geeft je een zoen op je mond. Dan laat ze je plots los en begint te blozen en staart naar haar cadeautje. Je tilt haar kin voorzichtig op en kijkt haar recht in haar ogen aan. Dan kus je haar en al snel wordt het een tongzoen.
Na het zoenen lopen jullie terug naar de rest. Ruby rent meteen naar Maudy om haar cadeau te laten zien. Maudy begint te gillen en Tom kijkt haar verschrikt aan. Dan kijkt hij naar de gouden microfoon die Ruby in haar handen heeft en glimlacht naar jou.

*tijdsprong van een aantal weken*

Jullie hebben al een aantal liedjes opgenomen voor jullie nieuwe album en vandaag hebben jullie een dag vrij. Ruby en Maudy verblijven in een hotel in de buurt van Tom en jouw huis. Maudy is bij Ruby omdat het zomervakantie is. Tom hangt op de bank en zapt wat. jij: Tom, kun je aub niet zo veel zappen en gewoon iets op laten staan?! Tom grijnst: nee!:P Je wilt net opstaan om de afstandsbediening van Tom af te pakken, als je een telefoontje krijgt. Je pakt op:
(B= Bill, M=Maudy)
B: met Bill
M: hoi Bill, met Maudy
B: hee Maudy, wat is er? Je klinkt bezorgd!
M: ja, dat ben ik ook. Het gaat om Ruby. Zou je zo snel mogelijk hierheen kunnen komen?
B: wat is er dan?
M: dat kan ik niet via de telefoon vertellen, maar het gaat over iets wat in de Bravo staat.
B: ahh nee he, die schrijven altijd van die domme dingen!
M: ja, maar nu zijn ze echt te ver gegaan! Kun je dus aub komen?
B: ja tuurlijk, ik kom er gelijk aan!
M: ok dankje, tot zo.
B: doei!

Tom: wie was dat? jij: Maudy. Blijkbaar heeft de Bravo weer iets doms geschreven, dit keer over Ruby. Dus nu moet ik naar ze toe. Kom je mee? Tom: Ja tuurlijk! Samen lopen jullie naar de auto en stappen in. Zo snel als jullie kunnen rijden jullie naar het hotel. Daar aangekomen lopen jullie meteen door naar boven.
Maudy staat jullie al op te wachten in de gang. Bezorgd loopt ze heen en weer. Zodra ze jullie ziet rent ze op jullie af. Maudy: Bill! Thank God dat je er bent! Ruby zit in tranen op haar kamer en ze wil niet meer naar buiten komen! Je laat Tom achter bij Maudy en zelf loop je snel naar Ruby's kamer. Als je binnenkomt zie je Ruby huilend op het bed zitten. Ruby: Bill! brengt ze heel zachtjes uit. jij: Ruby! gaat het? wat is er? Ruby: dit.. en ze laat je de Bravo zien. Als je het artikel ziet schrik je van de titel: 'Anorexia Bill en Veelvraat Ruby, voeg ze samen en je hebt een normaal formaat!' ook staat er een plaatje bij van jou, uitgerekt en dus heel smal, een van Ruby, verkleind, waardoor ze heel flink lijkt en dan een van een combinatie van jullie gezicht, met een normaal vrouwenlichaam. Je kijkt verschrikt naar Ruby. ze zal zichzelf nu toch niet dik vinden? zo heb ik haar nog nooit bekeken! Ze is een super mooi meisje! en dat van de anorexia, dat heb ik al zo vaak te horen gekregen dat ik me er nu niks meer van aantrek. Maar ja, voor Ruby is dit de eerste keer! je loopt op Ruby af en gaat naast haar zitten. Je neemt haar in je armen en een paar minuten blijven jullie zwijgend zitten, op het snikken van Ruby na. Ruby is de eerste die iets zegt. Ruby *f*: Bill? jij: ja? Ruby: vind jij mij ook dik? jij: nee! schreeuw je bijna uit. Ruby: ik wist dat zoiets zou gebeuren. Vroeger werd ik ook al gepest omdat ik dik was. jij: ik vind je juist mooi. Ruby gaat verder alsof ze je niet gehoord heeft: ik was ook dik, en ik had een bril en een beugel. Maar nu dacht ik dat het voorbij zou zijn! jij: hoor je wat ik zeg?! Je bent mooi! wat vroeger is gebeurd telt nu niet meer! Ruby luistert nog steeds niet: ik ben ook niet de slankste.. dat weet ik.. Omdat ze niet luistert trek je haar mee naar de badkamer. Je veegt haar make-up van haar gezicht en draait haar naar de spiegel toe. je gaat achter haar staan en slaat je armen om haar middel. Je dwingt haar naar zichzelf te kijken in de spiegel. jij: Ruby, kijk eens naar jezelf. wat zie je dan? Ruby twijfelt en weet niet wat ze moet zeggen, dus ga jij verder. jij: weet je wat ik zie? Ik zie een heel mooi en onwijs lief meisje, met een fantastische stem. Een meisje wat mij alleen maar goeie dingen in het leven heeft gebracht. Een meisje waar ik, ook al ken ik haar pas een paar weken, nu al ONGELOFELIJK verliefd op ben! Je ziet een traan over Ruby's wang rollen, maar deze keer van geluk. ze glimlacht zachtjes en kijkt naar je via de spiegel. Jullie blijven even zo staan, je hebt haar nog steeds vast rond haar middel. Dan draai je haar om naar jou toe en veegt haar tranen weg. Je kust haar teder en dan lopen jullie samen naar Maudy en Tom, die inmiddels in Maudy's kamer zitten. Als Maudy jullie ziet, rent ze op Ruby af en knuffelt haar bijna dood! Maudy: gaat het? Ruby: ja :) dankzij Bill. en ze kijkt je verliefd aan. je glimlacht naar haar. Ruby: maarre, nu wil ik toch graag alle Bravo's uit het hele land verbranden(A) Maudy en jij kijken elkaar aan en schieten dan in de lach(lol) Tom snapt er nog steeds niks van, want hij was er niet bij. Maudy legt hem alles uit en dan kan Tom eindelijk meelachen. omdat het inmiddels al laat is besluiten jullie pizza te bestellen en tv te kijken. Je had nog een paar leuke films liggen.
Na de films willen Tom en jij opstaan om naar huis te gaan. Ruby: waar ga je heen? en ze kijkt je met puppyeyes aan. je begint te glimlachen. ze is zo schattig als ze zo kijkt. jij: het is al laat, Tom en ik gaan maar eens naar huis! Ruby: maar Bill, wil je please bij mij blijven vannacht? jij: als Tom dat goed vind. Maudy: hij moet maar, want hij komt fijn bij mij slapen vannacht!:P meteen zegt Tom: ok Bill, we blijven! Maudy en Ruby kijken elkaar aan en beginnen keihard te lachen(lol) Dan gaan jullie naar bed.

...






poeh, nou doen mn vingers pijn van het typen!:P
REACTIONS MAKE ME HAPPY(A)
dus, laat aub een reactie achter!(H)


X

Reageer (6)

  • SORExWINNER

    Snel verder ! <33

    1 decennium geleden
  • Unfinished

    snel verdrrr!!
    <3

    1 decennium geleden
  • MYxOWNxLIFE

    jeej :D pizza
    heel mooi geschreven

    1 decennium geleden
  • TheSparrow

    MOEHAHA! :3
    Dat van tom vind ik grappig
    Oke Bill we blijven :3 xD
    MOEHAHA
    Ik lig dubbel <3
    SNEL VERDER :3

    1 decennium geleden
  • mrsVerbeek

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen