hoop dat hij goed is <3
reactie graag,
en ik weet het. maar ik volg dus niet helemaal de boeken. hier hebben ze gewoon telefoons enz. xd

ik lag op mijn bed, het was inmiddels al 11 uur en ik was al een tijdje thuis.
ik staarde naar het plafon, owww wat was vandaag toch geweldig geweest.
het blijft als een film de hele tijd door mijn hoofd afspelen.

draco drukte een kus op mijn lippen en ik kon niet stoppen met lachen.
toen kwam ik er achter dat ik allang thuis had moeten zijn, ik vergat de tijd omdat het gewoon zo gezellig was. de tijd vloog gewoon voorbij.
'ik moet gaan' zei ik en verpeste het moment. ik keek hem aan wachtend tot hij wat terug ging zeggen.
hij gaf me zijn nummer zodat ik heb een keer terug kon bellen als ik wou.
'laters' zei ik, hij boog zich naar me toe en gaf me nog een lichte kus op mijn lippen. 'doei' zei hij en staarde me aan.
en zo liep ik weg.
aangezien het strand niet ver weg was van mijn huis kon ik gewoon terug lopen. heel dichtbij was het ook niet, maar het was een warme dag dus kon ik gewoon lopen zonder jas aan, genietend van het warme weer.
op de weg terug naar huis dacht ik de hele tijd aan hem. Draco 'aah'en hoorde mezelf zuchtte toen ik zelf al aan zijn naam dacht.
de hele dag was zo leuk en gezellig met hem.

ik stond op van mijn bed en pakte het briefje, waar zijn nummer op stond en las het nog een keertje.

bel me nog een keertje
- Draco

het briefje had ik in mijn hand en kon het niet laten om er een kus op te drukken . smak.
ik draaide rondjes in mijn kamer .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen