Foto bij [6] Party Time

hoop dat hij leuk is, en een reactie zou ik waarderen <3

ik zat voor het raam op mijn kamer. mijn kamer zat op de 2de etage dus had ik een mooi uitzicht op de tuin.
'dus je geeft een feestje hé ?'vroeg ik.
'ja, morgen. '
ik liep even van het raam weg om een boek neer te leggen dat ik nog vast hield. ik struikelde en liet het boek en mijn telefoon vallen.
'shit'mopperde ik in mezelf en stond weer op. ik gooide het boek op tafel en pakte gauw weer mijn telefoon.
'Bella! nog steeds daar ?'hoorde ik uit mijn telefoon en antwoordde gauw weer.
'sorry, ik liet per ongeluk mijn mobiel vallen'
'haha, oké. wil je morgen ook komen?' vroeg Draco.
'komen naar...? ' vroeg ik, even niet wetend waar hij het over had.
'mijn feestje, duh'zei hij.
'ow ja, je feestje. tuurlijk lijk me heel leuk' zei ik.
'mooi zo'
later gaf hij me zijn adres en alle andere gegevens. het was van 11 uur tot 1uur savonds.
ik kon echt niet wachten tot het feestje begon .
als een gek begon ik in de kamer te dansen. 'ik ga naar Draco's feestje! ik ga naar Draco's feestje' gilde ik zo hard als ik kon.

de volgende dag stond ik om half 12 voor de deur bij hem thuis.
ik was wat laat maar dat was beter dan te vroeg zijn.
ik durfde eigenlijk niet naar binnen. wie wat zag ik er niet goed uit. misschien te netjes, of juist te rommelig. en ik wist dat er binnen een paar mensen zaten die ik zou kennen.
want ik wist dat hij net als mij op Hogwarts zat. waarschijnlijk zat hij net als mij is Griffendor, of Ravenklauw. best wel vreemd dat ik hem dan nog nooit had gezien.
toen ik net besloot om aan te bellen kwam er een groepje mensen aan. 3 meisjes en 2 jongens. ze zaten hard te lachen en kwamen mijn richting op. natuurlijk voor het feest.
ik stapte opzei en volgens mij zagen ze me niet eens.
ze belde aan en de deur vloog open. ze gingen naar binnen en ik liep maar snel mee.
binnen was het best druk. er werd muziek gespeeld en rode, blauwe en groene lampen verlichte het huis.
ik liep verder naar binnen en toen zag ik Draco.
"Draco'riep ik en zwaaide.
'Bella, leuk om je te zien' zei hij en lachte.
'wanne dance ' vroeg hij en ik liep met hem mee. samen gingen we de dansvloer op. en begonnen we te dansen.
later die avond leerde ik meer mensen kennen en gezellig was het zeker.
het was het beste feestje ooit.

Reageer (2)

  • Sampire

    nieuwe lezerxd

    verder(:

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen