Foto bij #5

All day.

Volgende dag om 13.30 uur

Molly Pov :

Ik maakte me klaar voor mijn grote kans. Ik pakte mijn zwart jurkje en deed mijn pumps aan. Ik deed wat make - up op maar niet al te veel. Niet te vergeten deed ik mijn chanel oorbellen in dechaneloorbellen
Ondertussen was het al 5 voor 2 dus ik pakte mijn tasje en spullen en gaf mijn moeder een kus en ging naar mijn doel. Er stonden veel stoelen en er zaten veel mooiere meisjes tussen als mij. Ik haal dit echt niet dacht ik bij mezelf. Ik kreeg het nummer 56 er zijn dus al vast wel wat meer meisjes geweest... maar ja ik zal het toch maar proberen. Er kwam een meisje huilend de deur uit, ik vroeg of ze er streng waren en ze zei ja. Oke ik ga dit dus niet haleennn dacht ik. Ik werd steeds zenuwachtiger, toen hoorde ik ze zeggen nummer 56 jij bent aan de beurt. Oké dit is mijn kans, mijn doel, mijn alles dacht ik. Ik stapte de kamer binnen en keek wie er bij de jury zat. O.M.G Cody Simpson zat er zelfs ook bij. Ik stelde me verlegen voor : Haai i'm Molly i'm 13 years old and come from LA. Ik zag Cody lief naar me lachen en ik moest blozen:$. De jury en Cody waren druk bezig met het overleggen van mijn uiterlijk. Na een minuut of 5 waren ze uitgesproken, ze zijden dat ik op het liedje All day moest dansen, yes het dansje dat ik heb geleerd dacht ik. Ik hoorde dat de muziek begon en begon te dansen. Ik zag de jury blij kijken en hoopte dat het heel goed was. Toen het liedje afgelopen was gaven de jury leden elkaar allemaal papieren door. Cody begon te praten.
Heey Molly,
Je bent de beste van af nu. Je ziet er super leuk uit en je hebt het plaatje gewoon. Jij krijgt het contract voor mijn nieuwe videoclip ALL DAY!!! Omg riep ik en ik moest gewoon gillen. Ik pakte mijn bb en pingde mijn vriendinnen dat ik in de nieuwe videoclip van cody speelde. Ze antwoorde helemaal blij, maar toen ik wilde antwoorde pakte iemand mijn bb af, dat was Cody hij zei ik word een nieuw contcact persoon van jou. Ik werd zo rood als wat en giegelde
:$. Hij zetten zijn nummer + ping nummer erin en vroeg in welke kamer ik zat ik zei in kamer uhm,, kamer ,, sorry ik weet het niet meer haha mag ik misschien mijn bb terug dan kan ik mijn moeder pingen. Ik pingde mijn moeder en kreeg snel een pingbericht terug. Wacht Cody wil je misschien mee naar mijn kamer. Hij vond het een goed idee en samen liepen we de kamer uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen