Foto bij 2.3 [Oliver]

Party tonight @our house @9 o'clock
x S.

Ik grijnsde breed. Dit was een afspraak tussen mij en Serena. Als ze een feestje gaf, moest ik er ook van weten en nodigde ik ook een paar mensen uit. Serena gaf graag en veel feestjes. Elke keer als mam weg was, zoals vanavond, naar een of andere kunstgalerie.
Ik stuurde het bericht door naar Erica, maar dan met mijn naam eronder.
'He Julia,'zei ik dan, tegen Julia, die rustig met Raj stond te praten.
Ze keken me meteen vragend aan. 'Uhuh?'
Mijn gsm trilde opnieuw.
Private party
x S.

Ik glimlachte. Zij was degene die ervoor zorgde dat het altijd volzat bij ons, niet ik. De code "private party" betekende dat ieder niet meer dan drie mensen mocht uitnodigen, wat dan meestal betekende dat er een potentiële lover voor Serena of mij bij zat.
Ik richtte mijn blik weer op Julia. 'Zin om vanavond even langs te komen? Er is een klein feestje om te vieren dat we nieuw zijn hier in New York.'
Ze grijnsde haar witte tanden bloot. 'Sure. Hoe laat?'
Raj keek ongelovig, net als Gemma, die er net was komen bijstaan. 'Ehm... kom maar om negen uur,'glimlachte ik. 'Kom je even mee?'
Julia knikte en wandelde naast me mee, tot waar ik een beetje verder bleef staan. Dan pakte ik zacht haar hand in de mijne.
Ze keek op, recht in mijn ogen en knipperde verbaasd. 'Eh...'
'Kom je wel alleen?'
Ze knikte en ik drukte mijn lippen op de hare. 'Good.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen