Foto bij [7] His Place

gemaakt op mn Ipod xd.
hope you like it <3

toen ik wakker werd wist ik eventjes niet waar ik was.
ik lag in een grote 2 persoon bed.
de kamer waar ik lag was erg groot, er waren 3 deuren, een mooie grote tafel met 2 stoelen en nog een paar meubels. mijn hoofd bonkte als een gek. ik raakte het aan, geen bulten ofzoiets, vreemd.
ik keek om me heen, op zoek naar iemand die me kon uitleggen waar ik was, wat er was gebeurt en waarom ik toch z'n verschrikkelijke hoofdpijn had.
ik stond op en merkte dat ik nog alles aan had van gister op mijn schoenen na.
de eerste deur die ik opende bleek een kleding kast te zijn.
ik hield van kleding kasten, en vooral van inloop kleding kasten. wat deze ook was, hij was groot en wit, er zat kleding in al wist ik niet of het van een jongen of meisje was.
maar nu had ik er eventjes geen zin in, mijn hoofd deed nog steeds zo erg pijn.
toen ik terug liep botste ik tegen het tafeltje aan en viel op de grond.
ik stond op en schreeuwde 'Holy Shit!
opeens werd er op de deur geklopt. 'pardon'zei iemand zachtjes.
de deur opende en een kleine huiself kwam binnen.
'het spijt me mevrouw, ik wist niet dat u al wakker was. meneer Malfoy wacht beneden al op u voor het ontbijt'
wie was dat? en waarom deed hij zo beleeft tegen me? dacht ik bij mezelf.
wie was meneer Malfoy? de naam kwam me erg bekend voor, en ik wist dat ik iemand kende die zo hete, maar ik wist eventjes niet wie.
'uhum, meneer Draco Malfoy' zei de huiself toen de zag dat ik het niet helemaal volgde.
Draco Malfoy, dat was het.
'oké ' zei ik en liep met hem mee op weg naar Draco.
ergens anders, na vele trappen en deuren kwam ik beneden. er een grote tafel, vol met eten. Draco zat als enige aan de tafel en zag mij opeens.
"Bella, je bent eindelijk wakker' zei hij en glimlachte.
'heei, ja..um, wat doe ik eigenlijk nog steeds hier? ' vroeg ik verbaast...

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen