Foto bij [8] Bad Girl

<--- boterbiertjes <3 hahaha
hoop dat hij leuk is, en bedankt voor het lezen (:

"Dus waarom ben ik hier? 'vroeg ik verbaast.
'kom eerst even eten, het is al 11 uur en je hebt vast honger.
hij had gelijk. ik had honger, ik nam plaats en begon te eten samen met hem. we begonnen te praten en het was erg gezellig. uiteindelijk waren we wel zo een beetjes uitgepraat en ik keek hem aan. hij glimlachte.
ik keek zijn huis rond. het was erg groot, dat had ik wel gemerkt op het feest. hij was zeker rijk, aangezien zijn huis en al het meubilair hier.
het was zo mooi en ze hadden huiselfen, die zo beleefd waren en ze maakten het best ontbijt op aarde.
maar dat bracht me terug naar de vraag, wat deed ik hier?
'um, dus wat doe ik hier? vroeg ik nog een keer.
'owja' zei hij en keek me aan. 'gister was mijn feest dus en jij kwam ook en geloof me jij bent een 'bad girl' zei hij lachend.
'ow nee, wat deed ik'' vroeg ik en liep mijn hoofd op de tafel vallen.
'nou laten we het erop houden dat je erg dronken was' zei hij en begon nog harder te lachen.
'dat verklaart de hoofdpijn' zei ik en lachte mee.
'wow, jij weet wel hoe je moet feesten meid' zei hij.
'maar eigenlijk is dat nog steeds niet de antwoord op mijn vraag, wat doe ik hier? ' vroeg ik nogmaals. proberend een antwoord te krijgen en hem te laten vergeten wat ik gister had gedaan, wat hopelijk niet zo erg was.
'ik kon je niet half dronken naar huis sturen. je viel half flauw op de vloer en je werd door niemand opgehaald dus liet ik je maar slapen ik de logeerkamer' zei hij en nam nog een hap van zijn eten.
'ow nee, mijn ouders weten nog steeds niet dat ik hier ben!' riep ik panisch.
'tja, ik wist hun nummer niet dus..sorry'' zei hij.
'kan ik hier misschien even bellen?' vroeg ik. 'natuurlijk, '
nadat ik mijn ouders alles had uitgelegd hadden ze geen zin om te schreeuwen door de telefoon dus kreeg ik weer zo een 'we spreken hier thuis nog over' gedoe.
ik wist dat ik flink in de puree zat aangezien mijn vader begon over dat ze zo ongerust waren en dat soort gebrabbel.
'en?'vroeg Draco toen ik ophangde
'we spreken hier thuis nog wal over' deed ik mijn vader na. 'ouch' zei Draco.
'ik word nu opgehaald, zie je later nog wel een keer oké ?'
'tuurlijk, bij mijn volgende feestje'zei hij en knipoogde.
'hahah, natuurlijk. als ik mijn ouders heb overleefd.
na een tijdje wachten waren mijn ouder hier om me op te halen.
'doei Draco, bedankt voor het laten slapen enzovoort'
'later Bella, dat was een feest' we lachten en toen moest ik echt gaan.
nu nog mijn ouders overleven.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen