Foto bij [9]School Time

bedankt voor het lezenn<3

het was maandag en ik moest naar school, er was net een kleine vakantie geweest, die jammer genoeg nu al voorbij was.
eenmaal op school rende ik naar een paar vriendinnen toe.
"bella' Riepen Jennifer en Lisette, mijn 2 beste vriendinnen sinds het begin van het eerste schooljaar.
'honeyyss!' riep ik zo hard als ik kon en knuffelde ze.
Jennifer rende op me af en knuffelde me hard, haar zwarte haren zaten voor mijn gezicht en ik probeerde het weg te krijgen met mijn handen. 'wat doe je?'vroeg ze terwijl ze me schuin aankeek.
'jou haar van me af krijgen'
'ow' was haar korte antwoord.
daarna knuffelde ik Lisette en we begonnen naar onze kamer te l
open. in de tussentijd begon Jennifer haar hele vakantie verhaal te vertellen, ze had erg veel gedaan. Lisette luisterde zonder echt veel te vertellen en ik ook.
eenmaal ik onze kamer gingen we maar op het bed van Lisette zitten terwijl we meer vertelde over onze vakantie.
op het bed stond nog een doos chocola van Jennifer die we samen opeten.
we hadden geen kleding die we moesten uitpakken aangezien we allemaal thuis nog een kledingkast hadden. en we wilden niet echt onze uniforms aantrekken buiten school.
jennifer vertelde over alle jongens die ze ontmoette en de feestjes die ze afging, haar ouders werkten erg vaak dus was ze vaak alleen thuis, nou niet echt alleen omdat ze de halve wereld kent en een miljoen vriendinnen heeft.
Lisette vertelde een beetje over haar vakantie, ze ging met haar ouders weg. een beetje tijd met ze doorbrengen aangezien ze hun lange tijd niet heeft gezien.
ik luisterde en het was erg gezellig.
'en wat heb jij gedaan Bella ? '' vroegen ze
'nou, ik heb wel een leuke jongen ontmoet.' zei ik en er kwam een glimlach op mijn gezicht
'owww' begon Jennifer te schreeuwen. 'vertel vertel vertel wat is zijn naam? ' begon ze nog harder te roepen.
'Draco Malfoy' zei ik en mijn glimlacht verliet gelijk mijn gezicht door de manier hoe ze naar me keken.
'wat?'vroeg ik.


Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen