Ik moest van Aimée een hoofdstuk schrijven, dus hier is 'ie dan (:
Ookal heb ik 'm eerst helemaal naar d'r toe gestuurd op msn..

Nou, er was eens een kabouter, en die leek een beetje op een reus, en dus was hij gewoon een mens, maar dan met een grote neus, net als Ian McKellen. Maar het was niet Ian McKellen, het was de tovenaar, Gandalf, wat betekent dat het dus wel Ian McKellen is. De tovenaar Gandalf heeft een baard, en een hoge hoed, en een staf, en een grote baard, dus gewoon z'n baard. Dit verhaaltje zou eigenlijk een hoofdstuk moeten zijn maarja, je weet dat ik al niet de slimste ben. Daarom luist ik voortaan ook naar DJ Sean aangezien het wetenschappelijk is bewezen dat als je naar 50 cent je IQ daalt. Heb je er problemen mee dat ik naar muntjes van 50 cent luister? Pech. Trouwens, het is niet eens waar...
Tussen 50 cent & je IQ, had 'luistert' moeten staan, maarja. daar kom ik nu pas achter.
Ik heb echt werkelijk geen idee waar dit verhaaltje naartoe gaat. Ik weet alleen dat Aimée aan het wandelen is, en dat ik ontzettend naar de wc moet. Dus.... Brb
Zoo, ik ben weer terug
Ik heb geen idee of ik het al heb gezegd, maar dit had dus een hoofdstuk moeten zijn, niet een verhaaltje, maargoed
Nu ik dan toch al bezig ben... Ik wil graag mededelen dat ik zojuist een zak chips vond op mijn kamer, dat betekent dat ik straks weer veel te veel eet, wat best wel vaak gebeurd. Ookal weten niet zo heel veel mensen dat... Maar ik ben echt een vreetzak, haha. Okee, enough about that. Over daarnet dat ik was vergeten of ik al had gezegd dat het een hoofdstuk moet zijn...
Ik heb het bovenstaande zojuist teruggelezen en ik ben erachter gekomen dat ik het al had verteld... Dat kan maar 1 ding betekenen: Ik word dement, of dit is.... INCEPTION ! Ik word na een tijdje altijd helemaal paranoide bij het gespreksonderwerp inception, aangezien het best een lastig onderwerp is om bij te houden waar het nou eigenlijk over gaat. Je wordt gewoon ge-inceptioneerd als je erover praat met anderen.
Tenzij je het over de film Inception hebt, dan is het nog wel te doen.
Ik heb eigenlijk al best wel veel getypt voor een Jillian. Vooral sinds ik naar de wc ben gegaan, dat is inmiddels 10 minuten geleden ofzo denk ik. Jaja, de tijd vliegt best wel. Maar dat maakt niet uit, want we zijn hier lekker bezig aan 1 van de meest nuttige nutteloze verhaaltjes ooit.

Ik wil de volgende mensen graag bedanken voor de inspiratie om dit verhaal te schrijven: Aimée, Aimée, Aimée, Aimée, Aimée, oh, en Aimée ook nog.

~The End~

Reageer (1)

  • Karube

    YOURE INCEPTIONING ME
    You thanked me! And again! And Again! And Again! And Again! And Again!
    IT'S A PARADOX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen