@Maritt Overbeek


"Uhh, mam, waar gaan we heen? Dit is niet te weg naar huis." Verbaast kijk ik mijn moeder aan. "Helemaal vergeten te zeggen, we gaan vandaag even langs bij een nieuwe vriendin van me. Ze heeft ook een zoon, van ongeveer jou leeftijd. Ze knipoogt. "Mam!" Lachend parkeert Kate de auto en stapt uit. "Hier is het." "In dat grote huis!" zeg ik, en met grote ogen kijk ik naar het huis. "OHMY! Het kan niet anders dan dat deze family gewoon stinkend rijk is!" roep ik uit, en blij kijk ik mijn moeder aan. "Haha, zullen we dan maar naar binnen gaan?" vraagt ze, en ze loopt als richting de deur. Voordat ze aan kan bellen wordt er al open gedaan door een niet zo grote vrouw. Ze komt me bekend voor.. Ik volg mijn moeder naar binnen en begroet de vrouw die dus Pattie heet. Met grote ogen kijk ik om me heen. "Wow.." Kan ik alleen maar zeggen, en vol bewondering kijk ik naar alle mooie spulletjes. "Ik zal Justin even roepen." hoor ik Pattie zeggen. Ik verstijf. Justin woont hier. Oh my freaking god. Ik sta ik gewoon in het huis van dé Justin Bieber! Ik moet moeite doen niet te gaan gillen ofzo, maar het lukt me uiteindelijk toch het niet te doen. Nadat Pattie hem geroepen heeft hoor ik voetstappen op de trap en verschijnt dan het hoofd van Justin om het hoekje. Ik zie hem naar me kijken. Aan de ene kant verbaast, maar ook wel weer een beetje blij lijkt het. Hij glimlacht en geeft me een hand. "Hi, Maritt is je naam toch?" vraagt hij. Ik heb zo'n zin hem nu om de hals te vliegen, maar dat durf ik echt niet! En tenslotte zal hij meteen op me afknappen. "Ja, Maritt Overbeek." "Zullen we maar naar mijn kamer gaan?" Justin loopt naar boven en ik volg hem.

Reageer (8)

  • mamalala12

    @HopexLove haha ik oook

    1 decennium geleden
  • ILuffJB

    oehh..(flower)
    .Snel Verder. <33333
    Ik vind het raar dat Justin haar meteen naar boven vraagt..:$
    mischien gaan ze wel zoenen.(K)

    1 decennium geleden
  • Anoushi

    verder veder ilovethisstory!!!!!!!!!!!!!!!

    xxxx

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Super! (H)
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • kimmybiebzz

    Aaaaaaaaaaaaawhh!!! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen