Foto bij Plan

Special zo snel voor Lisette (H) (VampireGirl1)
De foto hierboven word Tanya in de film.

Sorry voor het kleine stukje!

~Tanya~

Ik rende zo hard als ik kon weg, ik wist waar de Quileute grens lag dus rende ik er zo hard mogelijk over heen. Hopelijk waren de wolven er niet. 'Tanya!, Nee!' hoorde ik Bella nog roepen. Het zou niet lang meer duren tot dat de wolven kwamen dus ik moest zo snel mogelijk naar het water toe. In mijn ooghoeken zag ik het water maar achter liep een zwarte weerwolf. Gelukkig was ik net op tijd in het water, want de wolf hapte al naar me. Nu moest ik zo snel mogelijk zwemmen, voordat Alice me zou zien dat ik een beslissing nam naar welk land ik zwom. Waarom moest ik nou toch naar de Cullens toe?! Ik wou ze alleen bezoeken en zeggen dat ze tegen mij familie moesten zeggen dat het goed met me gaat, tot nu toe dan... Onderweg hierheen had ik Garret al gezien, misschien had hij al tegen Kate gezegd dat ik deze richting op liep. O, wat ongelofelijk stom van me! Daar had ik ook gewoon rekening mee moeten houden. Zodra ik mijn familie rook bij Bella's huisje wist ik dat de Cullens ook van mijn vertrek wisten. Daarom rende ik weg van Bella. Anders was ik naar haar toe gegaan en haar en Nessie begroet. Ik zag dat Nessie verdrietig was, zou dat om mij zijn? Tanya niet aan denken! Straks ga je nog terug! En ik moet mijn plan doorzetten. Ik hoop alleen wel dat mijn plan lukt. Eerst moet ik uitkijken voor Alice. Dus moet ik nog geen gelijke beslisingen maken. Ik moest beslissen of ik metteen naar mijn bestemming ging of een valstrik moet leggen. Ik heb haast maar ik moet een valstrik leggen. Ik ga eerst naar Spanje toe. Voordat ik naar mijn eindbestemming ga.... Italie. Voor mijn wraak.

Reageer (2)

  • BellaSwan99

    voor irina denk ik

    1 decennium geleden
  • JayDick

    aww wat lief!!!

    snel verder<333

    wat bedoeld ze met Wraak???

    snel verder!!! ik wil het weten!!

    NU!!! xD!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen