jij
Naam: Jade
Leeftijd: 18
Geslacht: Vrouw
Ouders: Je hebt een moeder.
Piercing/Tatoos: piercing in je wenkbrauw, 1 tatoo op je onderarm van sterren
Iets over mijzelf:
Ik ben Jade en al 5 jaar fan van My chemical Romance. Dus sinds het bestaat zeg maar. Ik ben 18 jaar en ik ben klaar met mijn school. Ik ben heel lief ookal praat ik een beetje hard.

Gerard way?


Gerard way
Ik liep op straat en ging naar het kaartverkoop centrum. Ik ging voor het ticketverkoop paaltje staan dat nog niet open was. Het was vier uur in de ochtend en nog niemand was er. My chemical Romance zou optreden in het Nieuwe Luxor Theater. Er waren 2 backstage pasjes beschikbaar voor de mensen die die konden betalen dan. Ik hat gelukkig nog wat savings en een hele lieve moeder dus ik hoopte dat het wel dat ik genoeg geld bij me droeg om het ticket te kunnen betalen.
Na een uur kwam er een politie-agent naar me toe.

Politie: Goedemorgen mevrouw, wat staat u hier te doen?
Jade: ik wacht tot het locket open gaat dan ben ik de eerste die een kaartje kan kopen.
Politie: Ik wil wel geen overlast van u.
Jade: Ik zal u geen overlast bezorgen meneer. Maar u bent Paul!
Paul: Jade ik herkende je niet.
Jade: Zo dat is lang geleden, dus je bent nu agent wauw echt stoer man.
Paul: jij gaat zeker naar mcr?
Jade: Ja en ik ga die backstage kaartjes kopen.
Paul: Dan neem je mij ook mee eh?
Jade: ja betaal dat kaartje wel terug eh want ik heb het hele huis van top tot teen schoon moeten maken voor drie-honderd euro en de auto's moest ik ook schoonmaken.
Paul: Jij werken xD
Jade: Ja ik weet het maar ik heb het gedaan dus niet lachen ok. Nee jo je hoeft niet te betalen zie dit als verlaat verjaardags cadeau van mij.
Paul: Ben je gek meid!
Jade: He ik mag je gewoon.
Paul: He ik moet weer gaan *drie kussen op de wang* ik bel je wel eh zelfde nummer?
Jade: Nog steeds hetzelfde nummer als twee jaar geleden schat.
Paul: nouw Hoi.
Jade: Hoi!

En ik zag Paul de politie agent op zijn fiets weer verdwijnen. Het was al half zes en er kwamen wat fans. Om elf uur ging het locket open en ik was de eerste.

Jade: Hallo graag 2 sta kaarrten eerste ring en 2 backstage kaarten voor My chemical Romance voor in het Nieuwe Luxur en 2 kaarten voor Ahoy Rotterdam voor My chemical Romanse en ook weer twee bag stage kaarten.
Man: Je gaat de laatste twee concerten nog even bezoeken zeker.
Jade: Ja ik heb de tijd er nu eindelijk voor gelukkig ik wil het voor geen goud missen.
Man: *pakt die kaartjes enzo* ben je al vaker naar een concert gegaan?
Jade: Ja :P ik was bij de
- Three Tales of Chemical Romance Tour (ik ken die namen niet hoor ik vind Gerard way een lekker ding en ken een paar nummers maar die tou-namen niet vragen xD!)
- I brought you my bullets, you brought me your love tour
- Three cheers for sweet revenge
en nu
- The Black parade tour.
Man: gelluksvogel einde of begin?
Jade: Elke hun openings en hun sluit maar nooit backsage maar ik heb de kaartjes nog wel allemaal.
Man: Nouja veel plezier dan.
Jade: Dankje xD maar moet ik niet betale ofzo.
Man: Ja sorry dat word dan, vierhonderd en dertig euro altublieft
Jade: doen jullie nog aan die actie per concertkaartje een sticker en per bagstage pasje twee?
Man: Ja hoor geef je kaart maar *plakt er 6 stickers op* zo gelijk helemaal vol. *plakt 2 op een andere kaart.
Jade: Prettige dag verder
Man: Ja u ook ;)

En ik ging naar huis en daar zat mijn moeder op de bank en ik ging naast haar zitten.
Jade: mam ik heb de kaartjes =D!
Mam: Mooi!

en ik ging naar mijn kamer en zette mijn laptop aan.

Reageer (1)

  • Sick

    GERARD WAY^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen