Je ging dus naar je kamer en deet je laptop open.

Ik kwam in mijn kamer en ging achter mijn laptop zitten. Ik klapte hem open en ging naar nieuwtjes zoeken. Ik kwam op een Gerard Way fan site die ik niet kon want ik zocht eigenlijk gewoon naar nieuwtjes van cmc zelf. Maar ik besloot toch te gaan kijken. Je zag groot Gerard Way heeft een fan-msn gemaakt stuur me een mail als het wil =D! (de honderste krijgt hem). Je ging naar je e-mail en stuurde een leuke creatieve mail naar dat meisje. Je ging nog even naar je fan-spulletjes kijken die je zo mooi had opgevouwen in een kast en bekeek ze even. En liep naar je cd-speler en zette een nummer van msr op. En na een paar uur zie je dat je een mail hebt en klikt hem gelijk op en er stond in..

GEFELICITEERD JE BENT DE HONDERTSTE!!!

Gefeliciteerd jij bent de 100 ste persoon die mij maild. Dus hier is je addres!
Gerard_Mcr_Way@hotmail.com
veel plezier met Gerard Way

Groetjes Kimpooooo


(ik die mail btw net verzonnen xD ..jo xD!)

en ik voeg hem gelijk toe en ja hoor hij is online.

Jade(H)Mcr zegt:
Heey jij bent Gerard way eh? =D!

GerardWay!!!!!! zegt:
Ja hoe kom je aan mijn msn?

Jade(H)Mcr zegt:
Gewonnen isw het erg?

GerardWay!!!!! zegt:
Nee hoor, wat heb je moeten doen want hij staat ook gewoon op de Mcr site, of hebben ze hem weg gehaald want jij en een of ander meisje Kimpoo ofzo.

Jade(H)Mcr zegt:
Ja daar van heb ik het =D

GerardWay!!!!! zegt:
OK, maar hoelang ben je al fan?

Jade(H)Mcr:
Ehm sinds 2001 ben ik fan dus vanaf het begin ik kwam het tegen want ik zocht of de naam besond.

GerardWay!!!!! zegt:
Dat is lang! :D

Jade(H)Mcr zegt:
Kom je vaak op je msn?

GerardWay!!!!! zegt:
Nee alleen op Woensdag om twee uur tot drie uur.

Jade(H)Mcr zegt:
Oke dan kom ik ook dan!!!:D

GerardWay!!!!! zegt:
Dus schatje ik moet gaan (K)

Jade(H)Mcr zegt:
OKe schat doei

en hij gaat van msn af en ik ga mijn moeder helpen. ik ga naar beneden en ben helemaal happy.

Jade: mama !!!!!!!!!!
mam: Ja!!!!!
Jade: IK HEB DE MSN VAN GERARD WAY!!!!
mam: LEUK IK HEB DE MSN VAN KOM ALS DE ZODEMITER NAAR BENENDEN EN LEG MIJ MAAR UIT WAAROM JIJ GAAT SPIJBELEN MORGEN!
Jade: IK HOEF MORGEN NIET TE WERKEN!
mam: OKE SORRY SCHAT!

en ik ga eten en daarna alles klaarleggen en ga als de wiedewirga naar het Nieuwe Luxor.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen