Foto bij 013

Omdat LitlleGirl zo'n lieve reactie had! Ik heb al twee hoofdstukken vooruit geschreven dus als jullie lief zijn plaats ik ze misschien allebei vanavond nog. Hmmmm ik wou dat er echt zo iets als Hogwarts was, Hihi (flower)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Skyper

    Oeee je weet niet hoe blij je me maakte dat je nog een hoofdstukje erbij had geschreven.iloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyou iloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyou geloof me ik hou echt heeeeeeel veel van jee! Als ik deze reactie plaats krijg ik er dan nog een?? geloof me ik ga anders dood!! en dan activeer ik hem zelf wel!! oeee dats een goeiee!!hmm nu moet ik nog allemaal meer dingen weten te typen want ik zou telkens een langere geven!! En geloof me ik ga zorgen dat je op een komt ook al moet ik 5000000 keer op de kudo knop drukken..! ik zorg dat je op een komt..! trouwens ik kan wel een paar keer op de kudo knop drukken.!! ooee dat ga ik doen!!!ik denk alleen niet dat dat veel nut heeft maar dan heb ik er tenminste een paar keer op gedrukt!! geloof me ik kan niet meer zonder je verhaal!! dus eigenlijk ook niet zonder jou.! van zonder jou niet precies dit verhaal.. toch? okee ik ben geloof ik een beetje heel erg gek aan het worden maar dat maakt niks uit toch?? ik ga zorgen dat iedereen die dit hoofdstuk leest een kudo gaat geven... want tja telkens op die kudo knop drukken heeft ook geen zin toch.? als het wel zin zou hebben zou ik het zo voor je doen! want je verdiend het echt meid! ji bent gwn de allleeeeerbeste op quizlet. en ik vind mezelf wel vaag normaal hou ik niet verhalen van harry potter (omdat ze meestal zo nagemaakt zijn) maar de jouwe is absoluut niet nagemaakt! en dit is zelfs mijn favo story.. ik denk dat je dat al gemerkt had maarjaa.

    NU EEN BOODSCHAP VOOR ALLE LEZERS VAN DIT VERHAAL/HOOFDSTUK: GEEF EEN KUDO EN REACTE WANT ANDERS.. geloof me dat wil je niet weten

    ik zei toch dat ik er persoonlij voor ging zorgen
    XXXXXXXXXX

    1 decennium geleden
  • Sampire

    niceeee!
    snel verderr!:)

    1 decennium geleden
  • Rivendell

    Weet je wat ook heeeeeel interessant zou zijn?
    Als hij haar dumpte voor mij?:9~
    nee laat maar, dat zal nooit gebeuren,
    maar dan moeten zij wel iets krijgen..
    heeel snel - hinthint vertaling: verder! -
    ik hoop dat het heel gezellie wordt in Hogsmeade..
    Draco is zooo schattig als hij lief is
    of dat hij heel gemeen is, want dan is hij het knapst:Y)
    jeeeej in de top_O_

    1 decennium geleden
  • rideonbiebs

    <33333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen