Foto bij 014

Jullie zijn lief, dus nog eeeeeen (flower)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Cinta

    weer super goed(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Skyper

    en je staat in de top!!

    1 decennium geleden
  • Skyper

    mensen ik vind even dat ze een originele reactie van ons allemaal moet krijgen!

    1 decennium geleden
  • Skyper

    O God nu moet ik mij weer aan me deal gaan houden. Ach ja ik verzin wel wat XD.. Ik ben zoo blij dat je deze geactiveerd hebt gheghe.. en als je die andere nog activeert en nog meer vooruit gaat schrijfen ben ik nog blijer!! en dan kan mijn avond niet meer stuk. ik zou namelijk eerst naar me oom gaan om film te kijken maar hij was niet thuis. wat erg jammer is want het is altijd super gezellie! maar jij samen met dit verhaal maakt mijn avond meer dan perfect en ik heb ook nog is wat te doen. ik ga proberen jou in de top te krijgen en ik ga voor je mega lange reacties schrijfen. ik loop heel de tijd wel je verhaal in het algemeen te sprake te brengen. nu ga ik anders ook maar even het hoofdstuk ter spraken brengen. ehm wat kan ik zeggen. het is saai boit me niet en een vreselijke story!! O GOSH DIT HEP IK NIET GEZEGD!! mischien wel maar dan bedoel ik het tegenovergestelde. anderewoord: je verhaal is gewoon mega super gaaf verslavend te sexy en zoo leukleukleuk en i love it more than 100000000 people bij elkaar! ik vind het best wel goed dat ik telkens zulke lange reacties schrijf! o en ik heb zelf bij heel veel mensen gezegd dat ze je moeten kudoeen en ik heb ff wat in je gastenboek geschreven maar oke nu over je hoofdstuk.! i love draco echt! alleen jammer dat hij alleen wilt dat ze zich bij de heer des duisters aan sluit, anders kan het samenb wel wat worden. en dat ze ook nog naar zijn teken vraagt !! geniaal gewoon!! ik snap niet dat je dat allemaal uit dat knappe intiligente hoofdje vandaan kan halen! en gelooof me jou verhaal is nu gewoon een opsesie voor mij!!!

    DUS ANDERE WOORDEN MENSEN KUDOEEN!! + REACTIE

    xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Rivendell

    Sinds wanneer noemt Draco hem Harry in plaats van ´Potter´?
    ik had echt het gevoel dat het enige wat je moet doen om op Draco te lijken je arrogant moest zijn en iedere zien moest eindigen met 'Potter'. Maar komt waarschijnlijk omdat hij echt het allerliefste knapste schatje is van de heeeele wereld!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen