Terug bij mijn appartement lopen Kiro en ik naar binnen en laat ik Max weer los. 'Zo, ik zal een aantal belangrijke spullen inpakken en ervoor zorgen dat dit appartement te koop word gezet'. Kiro knikt en loopt de keuken in waar hij naar drinken begint te zoeken.

'Argh neem op'. Sis ik in de telefoon wanneer ik naar mijn vader bel. 'Met Clyde Zarroc'. 'Hallo papa!' Gil ik blij in de telefoon en hoor mijn vader lachen. 'Hallo, meisje. Hoe is het mijn prinsesje?' 'Goed hoor. Pap, zou je voor mij wat willen doen?' Even is het stil op de achter grond en hoor een deur dichtslaan. 'Sorry, ja ligt eraan wat'. 'Ik ga naar Duitsland verhuizen omdat ik daar mijn werk heb gevonden en ik moet vandaag weer terug naar Berlijn aangezien een van mijn bazen mee is gegaan. Dús..heb ik geen tijd om mijn appartement te verkopen en mijn bezittingen tijdelijk te laten opslaan'. 'Ah ja'. Klinkt mijn vaders stem. Wanneer de bel gaat zeg ik hem even te wachten en leg de hoorn neer op de tafel, ik had zo'n lekker ouderwetse telefoon. Ik maak de deur open en staar verbaasd naar mijn vader die hard begint te lachen. 'Prinsesje!' Brengt hij uit en neemt mij in zijn altijd stevige omhelzing. Ik lach met hem mee en druk en kus op zijn wang. 'Kom, dan stel ik je voor aan Kiro'. Glimlach ik en gooi de deur dicht. Kiro komt de kamer in gelopen en kijkt verbaasd op naar mijn vader, en ja hij was lang, erg lang. 'Zeg me niet dat dit jou vader is'. Mompelt Kiro die met stomheid is geslagen. Ik knik met een brede grijns. Ik was trots op mijn vader, hij had een zeer goed lopend bedrijf en zag er nog super goed uit voor een 50 jarige. 'Jawel, Kiro, dit is Clyde mijn vader. Pap, dit is Kiro een van mijn bazen'. Beide mannen schudden elkaar de hand en beginnen een gesprek, in het Dúits. Daar ben ik nog altijd jaloers op, mijn vader spreekt vloeiend Duits alsof hij een ras echte Duitser is. In de keuken zet ik de Senseo aan en maak drie koppen koffie. 'Hast du etwas in dein Kaffee?' Vraag ik netjes aan Kiro en merk dat mijn vader naar me glimlacht. Kiro schudt zijn hoofd en glimlacht ook. Zonder schaamte ga ik bij mijn vader op schoot zitten en aai door zijn korter geworden witte haren heen. 'Maar wil je dat voor mij doen papa?' Mijn vader knikt en neemt een slok koffie. 'Tuurlijk prinsesje. De meubelen kunnen op het werk wel in een stallingsruimte geplaatst worden totdat je in Duitsland een huisje hebt'. Ik bedank hem en besluit om het gesprek in Engels te gaan voeren.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen