Foto bij #49

Lucy
Ik baalde echt dat Ryan en Chaz er ook waren. Ik dacht gezellig een week alleen met Justin te hebben, zijn hun er ook. En aangezien ik vroeger Justin haatte en zij Justin’s beste vrienden waren, haatte ik hun ook. Eigenlijk haatte ik ze nog steeds. Zij waren diegene die het plan verzonnen hadden. Justin was alleen zo stom geweest om er aan mee te doen. En Justin had al gezegd dat het hem echt speet en zo en ik had zo’n idee dat Ryan en Chaz nog steeds iets tegen mij hadden. Nou, ik had ook wat tegen hen en no way dat ik aardig tegen ze ging doen. ‘Kom, zullen we de spullen even naar de kamer brengen?’ Hij nam de koffer van me over en liep toen weg. Ik liep achter hem aan en we liepen een andere hotelkamer binnen. ‘Nou, hier slaap jij deze week. Ik slaap hier ook.’ Justin zette mijn koffer op de grond en keek me toen glimlachend aan. Ik glimlachte flauwtjes terug en ging op bed zitten. ‘Wat is er?’ vroeg Justin terwijl hij me aankeek. Ik haalde m’n schouders op. ‘Niks hoor.’ ‘Wel, ik merk het aan je. Gaat het om Chaz en Ryan?’ ‘Misschien.’ Antwoordde ik twijfelend. ‘Maar deze week is misschien de kans om het weer goed te maken, Luce. Ze kunnen echt aardig zijn hoor.’ ‘Nou, ik geloof er niks van. Zag je hoe ze naar me keken net? Echt met zo’n irritante grijns, alsof ze weer iets van plan zijn. Nee, Justin. Ik ga het niet goed maken.’ Ik schudde wild mijn hoofd. ‘Ze zijn echt niks van plan hoor. Ze hadden gezegd dat ze gewoon normaal zouden doen.’ Zei Justin. Ik keek hem aan en trok mijn wenkbrauwen op. ‘En dat geloof jij? Nee Justin. Je had ze moeten zien kijken. Ze zijn wat van plan. En ik ga uitzoeken wat en als ik erachter kom dan wordt het oorlog.’ Ik keek Justin aan en glimlachte toen tevreden. ‘Doe je mee?’ vroeg ik. ‘Aan wat?’ vroeg Justin. ‘aan de oorlog. Doe je mee?’ Justin keek me twijfelend aan. ‘Ik weet het niet Luce, het zijn wel mijn beste vrienden en misschien zijn ze wel helemaal niks van plan.’ ‘Hmm, dus je gelooft je vrienden in plaats van je vriendin terwijl je vrienden eigenlijk het minst te vertrouwen zijn. Heel logisch Justin.’ Ik knikte sarcastisch en stond op om mijn tas uit te pakken. Justin hield me tegen en drukte me tegen zich aan terwijl hij kusjes in m’n nek plantte. ‘Ik sta aan jouw kant, Lucy. Onthoudt dat. En als jij ze niet vertrouwt en zegt dat ze wat van plan zijn dan help ik je om uit te zoeken of je gelijk hebt.’ Ik keek hem in zijn glanzende bruine ogen en zag dat hij het echt meende. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik drukte een kus op zijn mond. ‘Justin, je bent geweldig en ik hou van jou.’ ‘Ik hou ook van jou. En deze week gaat super worden. We gaan ons gewoon zo min mogelijk van Chaz en Ryan aantrekken oké?’ Ik knikte. Justin glimlachte en zoende me.


---

oké, dit deel is slecht haha.

Reageer (3)

  • hometownhero

    oeeh, verder! <33

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    Hahahha lucy is echt grappig.
    Ik denk ook dat ze wat van plan zijn hoor.
    Snel verder. <3

    1 decennium geleden
  • Herondales

    NIETESSSS. Deze is superdeawesome <3. WantwantwantWANT er was... JUCYYYYYYYYY. Ik ben een Jucy-fan <3. DUS GA MAAR SNEL VERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen