Foto bij 041

Hay, I'm Madelon. Zoey's bff. En Zoey is echt een schatje dus jullie moeten maar lieve reactie's neer zetten voor haar en haar weer in de top krijgen. En ik ben ook een schatje want van mij mag ze een stukje schrijven haha.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • Zomerr

    Wat staat er en ik mag hopen niks kwetsents :@

    Grrr


    xx

    1 decennium geleden
  • interested

    oe spannend. Dit verhaal is verslavend :$ elke keer ga ik weer op quizlet en dan zie ik weer supersupersupersupersuper veel hoofdstukken online, echt fijn. veel fijner als een zo'n hoofdstukje per dag :$.
    MAAR NU:
    verderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverder oke, nu begrijp je het denk ik wel. ;$!

    1 decennium geleden
  • Gimp

    I JUST LOVE YOUR STORIE! Hij is echt heel mooi =)

    1 decennium geleden
  • droplolly

    LOVE IT

    verder


    en super madelon thank you

    1 decennium geleden
  • iHeartBiebs

    OEWH ik word nieuwschierig ik wil weten wat erin staat
    Madelon is lief & Zoey oookk hihih <3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen