Wanneer ik mijn ogen open voel ik het zware gewicht van Max op me en iemand die naast me ligt. Verbaasd merk ik op dat ik niet thuis ben. Al snel herinner ik me weer dat iemand me uit de auto had getild. Gapend draai ik mijn hoofd naar links en kijk tegen de achterkant van Strify aan. Waarom lig ik bij hem in bed? Ik kijk weer eens rond. Dit is toch echt de logeerkamer die ze mij donderdagnacht hebben laten zien, dus waarom ligt hij dan bij mij in bed? Hoofdschuddend duw ik Max zachtjes van me af en sta op. Gapend trek ik mijn sloffen en badjas aan die over een stoel heen hangen en slof met Max achter me aan de woonkamer in waar ik Kiro en Yu al aan tref. 'Hey slaapster'. Grijnst Kiro naar mij die opstaat, de keuken in loopt en daar het koffieapparaat aanzet. Ik plof neer in de bank naast Yu en gaap diep. Max springt op mijn schoot erbij waar hij tegen mijn onderbuik begint aan te dabben. 'Kiro, wil je wat melk meenemen?' Vraag ik aan hem. 'Tuurlijk'.

'Dank je Kiro'. Glimlach ik wanneer hij mij koffie geeft en een bakje met melk heeft. Ik plaats Max gewoon op de lage glazen tafel en plaats het bakje met melk voor zijn snuit. Zo nu en dan wat normale melk kan geen kwaad. Blazend in mijn koffie bekijk ik mijn kat en ben blij, heel erg blij, dat ik hem weer terug heb. 'O, trouwens'.. Begin ik en hoor de mannen een 'hm?' uitbrengen. 'Waarom ligt Strify eigenlijk bij mij?' Vraag ik en kijk ze allebei aan. 'Je was vannacht wat aan het gillen en toen besloot hij te gaan kijken, meer weet ik ook niet'. Zegt Yu en ik knik. 'Ik vraag het hem wel wanneer hij wakker is'.

Reageer (3)

  • Nikki4ever

    YouTube maakt me gek, steeds moet hij tijdens het nummer laden, aagh!

    In elk geval, snel verder en prachtig verhaal!

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    Helemaal niet gezien dat er nog een deel was -faal-
    YU~! <3
    Lol, ik ben hopeloos voor Yu XD
    NEXTIES<3

    1 decennium geleden
  • NoBoundaries

    Snel verder!<33.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen