Foto bij Msn

eerste hfst, hoop dat jullie het leuk vinden. xx

Msn

Ik startte mijn msn op. Mike geageerde meteen. Ik kende Mike nu al een jaar. Ik had hem nog nooit in het echt gezien, maar ik sprak met hem bijna elke dag op msn. We gingen zo goed met elkaar om. Soms dacht ik dat het wel meer dan een vriendschap was en ik wist zeker dat hij dat ook dacht.Eigenlijk wist ik het zeker. Ik hield echt ziels veel van hem, ookal heb ik hem nog nooit gezien. Ik wou Mike zou graag zien, maar ik weet dat de kans klein was dat het zou gebeuren. Hij woont ver van mij vandaan. Hij woont in Forks en ik in New york. Dat is wel 2 dagen rijden met mijn auto.

Mike zegt: hi mopie <3
Zoey zegt: heey!
Mike: Nog iets leuks gedaan?
Zoey zegt: Nee, het gaat alleen maar slecht. Mijn ouders krijgen steeds maar ruzie. Denk dat het een scheiding wordt.
Mike: Echt, wat erg voor je.
Zoey zegt: Ik ga maarr eens. Ik spreek je later wel weer eens….
Mike zegt: Wrm? Waar ga je geen? Je bent pas net 5 minuten online.
Zoey zegt: Ik ben gewoon moe, ik ga slapen doei<3
Mike zegt: Oke doeg lieffie, trusten. Hou van je.

Zoey is offline

5 maanden later

Het spijt me
‘Beste Sophie,
het spijt me echt zo erg. Je vergeeft het mij vast nooit meer en dat snap ik ook wel. Ik moest meteen tegen je zegen dat ik ging verhuizen. Maar je hebt het pas gisteren gehoord. En ook eens niet van mij. We zijn al vriendinnen sinds dat ik hier woon. Jij en Anne gingen de eerste dag al met mij om. En daar ben ik jullie zeer dankbaar voor. Ik vind het jammer dat het zo is gelopen. Ik ben echt zo’n stomme trut. Ik heb hier voor gezorgd, maar ik was bang dat je meteen al boos zou worden en met tranen weg zou rennen. We hebben zo veel goede tijden gehad. Jij was er altijd voor mij. Tot ziens lieve Sophie. Bedankt voor alles.

Ps: I love you.
Kusjes Zoey

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen