@Justin Drew Bieber


Samen met Maritt loop ik mijn kamer in. "Nou, dit is dus mijn kamer." zeg ik, en ik werp een blik op Maritt. Ik zie dat ze vol bewondering om zich heen kijkt. "Wouw, wat is alles hier groot." Ze laat zich op mijn bed vallen en staart naar het plafond. "Haha, wil je de rest van het huis misschien ook zien?" vraag ik terwijl ik me over haar heen buig. Ze staat snel op en ik kijk haar aan, in haar diep blauwe ogen. Ik heb zo'n zin om iets over haar ogen te zeggen maar ze loopt al voor me uit naar de gang. "Dit is de kamer van mijn moeder." Ik gooi de deur van mijn moeders kamer open en loop naar binnen. "OHMYGOD! IS DAT EEN BIOSCOOP TV DINGES!" roept ze keihard door het huis, en grinnikend ga ik naast haar staan. "Uh, als jij het zo wilt noemen, is het een bioscoop tv dinges." Lachend loop ik de kamer weer uit en hoor dan Jaxon en Jazmyn in Jaxons kamer. "Haha, dat zijn mijn stief broertje en stief zusje." zeg ik terwijl ik Jaxon zijn kamerdeur open maak. Ineens zijn ze allebei stil en kijken Maritt aan. "Denken ze dat ik een alien ben ofzo." fluisterd ze in mijn oor. "Ze bijt niet hoor." zeg ik tegen Jaxon en Jazmyn, maar zijn dan totaal niet meer gefocust op Maritt maar op een vlieg die in de vernsterbank loopt. "Right." Ik doe de deur weer dicht en laat snel even Jazmyn haar kamer zien. "Snel, als Jazmyn erachter komt dat er een vreemde in haar kamer is geweest.." Ik maak een gebaar met mijn handen dat we snel weg moeten. Maritt lacht en loopt weer naar mijn kamer. Het valt me op dat we allebei totaal geen last van onzekerheid hadden. Het is veel leuker zo, gewoon lekker lol maken zonder na te denken..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jullie weten dat ik
van veel reacties
hou toch? -hint hint-
Wil je dat ik een link
van jou story onder
een hoofdstuk plaats,
zet de link dan even in
een reactie of stuur het
me in een pb ofzo (:
Ideetjes voor iets leuks
wat ik kan doen voor jullie
wegens de 100 abo's?
Zeg het maar (flower)

xxx

Reageer (12)

  • blauwmonster

    2e reactie verder<3

    1 decennium geleden
  • wendy2080

    jee veder.!(L)

    1 decennium geleden
  • CRIZZY

    Haha loveeeitt.

    1 decennium geleden
  • droplolly

    LOVE IT VERDER VERDER VERDER

    1 decennium geleden
  • ILuffJB

    Zoenen,Zoenen!!!xD
    Snel Verdurr. <3
    Geweldig geschreven meid.(lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen