Foto bij Chapter 3:Treecko vs Vulpix

Op het plaatje zie je Makoto.Hij is eigenwijs en koppig maar heeft een hart van goud en kan je beste vriend zijn.

Treyson stond met Treecko voor hem aan de éne kant van het veld en Makoto met Vulpix aan de andere kant.Treyson keek opzijn pokéwatch
Vulpix
Vulpix is een Vos Pokémon.Zijn zes staarten zijn ongelooflijk mooi. Als hij evolueert komen er zelfs nog staarten bij. Zijn beste aanval is de Vuurdraak. Met zijn krachtige vlammen omsingelt hij zijn tegenstander en richt aanzienlijke schade aan. Als hij wordt aangevallen door een sterkere tegenstander doet hij alsof hij gewond is om zo de vijand om de tuin te leiden en te ontsnappen.

Dat is een vuurtype.Dacht Treyson.Treecko,die een grastype is,is compleet in het nadeel!Hoe kan Treecko nou winnen?
'Treecko,je hoeft niet te vechten.Ik kan ook voor Sandshrew kiezen.'
Treecko draaide zich om en keek naar Treyson.Hij grijnsde en in zijn ogen stond dat hij klaar was voor het gevecht.Treyson keek op zijn pokéwatch welke aanvallen Treecko kon.
Pound
Absorb
Quick attack

'Treecko doe quick attack!' Riep Treyson.
'Vulpix doe je ember!' Zei Makoto.
'Ontwijk het,Treecko!' Als Treecko door een vuuraanval wordt geraakt is het over.Die moeten we kosten wat 't kost ontwijken.
'Snel,doe je pound!' Zei Treyson.Treecko raakte Vulpix vol in de roos.
'Oké!Doe nu gauw je...' Treyson kon zijn zin niet afmaken.
'Vulpix quick attack!' Riep Makoto.Treecko werd geraakt en vloog naarachter. 'Gebruik absorb.' Beval Treyson.Op de pokéwatch was te zin hoe een klein beetje van Treecko's hp weer vulde.
'Doe nu weer je quick atack,Treecko.' Zei Treyson.Treecko rende snel op Vulpix af.Die wordt raak!Dacht Treyson.
'Snel Dragonflame!' Riep Makoto.Treyson wist dat dat de sterkste aanval was van Vulpix.Er was geen tijd meer voor Treecko om te ontwijken.
'Nee!' Schreeuwde Treyson.Treecko werd omsingeld door vuur.Er waren zoveel vlammen dat Treecko niet meer te zien was.Treyson slikte.
Eindelijk verdwenen de vlammen.Treecko lag gewond op de grond.
'Treecko sta op!Alstjeblieft,je kan het!' Riep Treyson wanhopig.
Makoto glimlachde. 'Blijkbaar heb ik toch gewonnen.Ik geef toe dat je Treecko sterk is.' Hij pakt zijn pokebal en richte hem op Vulpix.
'Tree...cko' Makoto en Treyson keken allebij verbaast op.Treecko stond langzaam op.Hij schokte.Treyson rende naar hem toe.
'Treecko lig stil.Je hoeft niet meer te vechten.' Zei Treyson.
Treecko stond rechtovereind deed een stap richting Vulpix en zakte door zijn knieën en viel op de grond.
'Vulpix,kom terug.' Zei Makoto en liep naar Treyson en Treecko toe.
'Waow,die Treecko van jouw heeft echt een grote wilskracht.Oldale is dichtbij,daar kan je naar een Pokécenter gaan.' Makoto lachte vriendelijk.Treyson nam Treecko in zijn armen.
'Ik zie je denk ik wel bij de League.' Zei Treyson.
'Reken daar maar op.We zullen de mensen een gevecht van jewelste laten zien.' Antwoorde Makoto grijsend.
'Beloofd.' Zei Treyson en begon te lopen.Makoto liep de andere kant op.

Reactie's?Kleine moeite en je maakt me er erg blij mee:P

Reageer (5)

  • Curuxa

    Tuurlijk, die wil ik ook dus abo, reactie en kudo

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    Hahaha eigenlijk is de PokéWatch zoiets als een verbeterde poketch (wat staat voor pokemon watch)

    1 decennium geleden
  • xMrs_Ronaldo

    Ik vind het een leuk en creatief verhaal van je je hebt ook plaatjes erbij gezet en ik vind het geweldig.Ga zo door!

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    zo cool!
    snel verder!!=D

    1 decennium geleden
  • AirJess

    Sorry! Ik was een beetje laat met lezen :$

    GO TREECKO!!!! (Ben een beetje melig ;))

    IEEH!!!
    DIE PLAATJES ZIJN LEUK!!!!!!

    SNEL VERDER!!!!!!

    Hmm, misschien toch maar stoppen

    Kijk, mn reactie is weer eens veel ste lang.... :D

    Ps. Snel verder :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen