wat' vroeg ik toen ze me vreemd aankeken.
'um, nee niks' zei Lisette snel.
'ja, die naam kwam me gewoon bekend voor, al weet ik niet van wie!' riep Jennifer.
ze bleven me nog steeds verbaast en vreemd aankijken.
'oké' zei ik en keek ze vreemd aan. ik wou er niet verder op ingaan dus keek ik ze maar aan. al snel vergaten we het hele 'draco gedoe' en was het all heel gezellig met zn alle. we babbelde verder over onze vakanties en de rest van onze leventjes, al kon ik dus niet veel vertellen aangezien bijna alles betrokken was met Draco en ik hoefde hun vreemde blikken niet meer.
nadat we al klaar waren met het praten moesten we maar gaan slapen aangezien het al laat was en we morgen weer gelijk les hadden.

'wakker worden slaapkopjesss!" riep Jennifer heel hard en ik merkte dat iemand op mijn bed aan het springen was.
ik keek haar aan ze zat te springen aan het einde van mijn bed, toen sprong ze naar het bed van Lisette en lieste gromde
'ik heb geen zin in school' riep lisette en Jennifer sprong door. na een tijdje stonden we op en waren we klaar met opmaken en aankleden.
we liepen naar beneden om te ontbijten.
na een tijdje begonnen de eerste lessen al en Jennifer en Lissete hadden het eerste uur een andere les dan mij, dus liep ik alleen naar mijn les.
opeens zie ik een jongen staan, en ik weet wie het is. een glimlach komt op mijn gezicht.
'Draco'roep ik. hij loopt naar me toe en glimlacht. 'heei bella' zegt hij. 'hoe is het met je?
prima, en met jou?'
'ook goed hoor- 'als hij verder wilt praten word hij opeens gestopt door een lelijk meisje dat aan zijn arm gaat hangen.
'lieverd, waarom praat je tegen haar?'
vraagt ze.
'bemoei je met je eigen zaken, ze is een vriendin dus kappen nu.' zegt draco en trekt zich weg van haar.
'ze is Griffindor.' zegt het meisje terug en wijst naar mijn uniform.
ik kijk naar zijn uniform en zie dat hij Slytherin is. 'je maakt een grapje.' roep ik.
'je zit in Griffindor!'riep DRaco geschrokken. 'nou jij zit in Slytherin' zei ik en wees naar zijn uniform, dat had ik niet zien aankomen.
het meisje stond naast ons te lachen, ik kende haar niet maar wist nu al dat ik haar niet mocht.
Draco keek me nog een keer aan en liep weg, zonder nog één woord te zeggen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen