hoop dat hij goed is, ik heb hem best gehaast gemaakt dus sorry voor fouten enz.
bedankt voor het lezen <3

in het lokaal zat ik naast een meisje genaamt Maddy, ze was een Ravenklauwer en ik zat altijd naast haar in deze les.
ik kon mijn gedachten niet echt bij de les houden aangezien Draco, die aan een tafel schuin voor me zat, me de hele tijd aankeek.
hij keek me de hele tijd met een gefrustreerde blik aan.
ik keek dan terug en glimlachte flauw naar hem.
bijna de hele les keken we elkaar aan. toen riep de professor opeens
'Annabella let je eventjes op' en ging weer verder.
ik keek in mijn boek en ik voelde dat er een propje tegen mijn hoofd werd gegooid. 'au' fluisterde ik en raapte het propje op. ik vouwde het open en herkende het handschrift meteen.

wanneer was je van plan om me te vertellen dat je Grifendor bent.


was hij nou boos omdat ik dat niet had verteld, hij keek me weer met die gefrustreerde blik aan. ik keek boos terug en schreef snel iets terug op het blaadje, mijn veer brak bijna omdat ik zo hard drukte.
ik gooide het briefje hard tegen zijn hoofd aan 'au' riep hij hard door de klas
'is er een probleem Draco?' riep de professor. 'nee'mopperde DRaco en las het briefje. toen schreef hij er weer iets op en gooide het terug naar me, waren we nog 10 of zo, briefjes sturen deed ik eigenlijk nooit.

wanneer was je van plan om me te vertellen dat je Griffindor bent.
wanneer was je van plan om me te vertellen dat je Slytherin was!
ja wist ik veel.

wat was dat nou voor een antwoord, we dachten allebei gewoon niet na, besloot ik uiteindelijk. ik keek hem weer aan en in plaats van gefrustreerd keek hij me nu nu vriendelijk aan. ik begon te lachen door de manier hoe die keek en hij lachte vriendelijk terug.
'Annabellaa' riep de professor weer.
ik keek haar geërgerd aan en hij draaide zich weer om.
toen keek ik Draco weer aan en hij lachte nog steeds, hij gooide een nieuw papiertje

jij hoord echt niet in Griffendor met zo een gedrag. dat kan gewoon niet

ik keek hem weer en en lachte, en haalde gemakkelijk mijn schouder op. nu was hij degene die lachte.
en zo spraken we de hele tijd, tot de les voorbij was.
briefjes, echt weer iets voor hem.

Reageer (3)

  • Sampire

    verderrr

    1 decennium geleden
  • xJady

    Geweldigg.
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen