Foto bij chapter 5:Sandshrew vs Taillow

Op het plaatje zie je Nakusa en zijn taillow.De aanval die Sandshrew leerde in het vorige stuk was rollout.Ik heb vandaag al twee hooftstukjes geschreven(geen huiswerk gedaan) dus wees blij iedereenxDxD

Nakusa grijste en gooide zijn pokébal de lucht in.
'Taillow kom eruit.' Zei Nakusa.Uit het rode licht verscheen een blauw vogeltje.Treyson richte zijn pokéwatch erop
Taillow
Taillow is een Pokémon die op een zwaluw lijkt. Taillow heeft een felle persoonlijkheid en laat zich nooit afschrikken. Zelfs niet door de allersterkste tegenstander.Hij vecht tot het uiterste.
quick attack
wing attack
double team
aerial ace

Die Taillow kent sterke aanvallen.Dacht Treyson.Maar Sandshrew is sterker. 'Sandshrew doe je fury swipes.' Zei Treyson.
'Taillow quick attack,nu.' Beval Nakusa.Sandshrew werd in zijn buik geraakt maar schraapte zijn achter poten in de grond waardoor hij nu makkelijk kon aanvallen.Die kans zag Treyson ook.
'Snel doe je slash.' Riep Treyson.Taillow werd hard geraakt.
'Doe vlug weer je fury swipes!' Zei Treyson.
'Double team,Taillow!' Riep Nakusa.Sandshrew bleef verward in het midden staan.Allemaal Tailow's vlogen rond hem.Nakusa grijnsde.
'Ik heb je.Taillow doe wing attack!' Zei Nakusa.
Sandshrew werd van alle kanten aangevallen.Hij kon geen kant meer op.
Treyson keek wanhopig toe hoe zijn vrien dwerd aangevallen.Op zijn pokéwatch zag hij Sandhrew's hp lager en lager zakken.Toen bedacht Treyson iets.
'Sandshrew graaf jezelf in de grond!' Riep hij.Sandshrew graafte zo snel als hij kon en Taillow zag hem al niet meer.De double team stopte en de echte Taillow was zichtbaar.Hij vloog valk bij de grond.
'Snel spring op zijn rug,Sandshrew!' Riep Treyson.Sandshrew sprong achter Taillow uit de grond.
'Maak dat je weg komt,Taillow!' Schreeuwde Nakusa.Sandshrew hing aan het achterlijf van Taillow.Taillow kon niet goed omhoogvliegen met het gewicht van Sandshrew.
'Gebruik quick attack om hem van je af te schudden!' Riep Nakusa.'Taillow vloog een stuk de lucht in en scheurde op zijn kop langs de grond.Snel draaide hij een paar keer rond.Sandshrew vloog van hem af maar kwam nettjes op zijn poten terecht.Taillow echter zag er erg vermoeid uit.
'Taillow vlieg hoog de lucht in!' Zei Nakusa.
'Dat dacht ik niet!' Zei Treyson en keek naar Sandshrew,die knikte.
'Sandshrew doe je rollout!' Riep Treyson.Sandshrew zette sich af en vormde een bal,hij vloog de lucht in en kwam tegen Taillow.Taillow viel naar beneden op de grond.Hij kwam niet meer overeind.Sandshrew ging blij naar Treyson toe.Treysonn gaf hem complimentjes.
'Kom terug,Taillow.' Zei Nakuso pis neidig.Treyson stond op.
'Neem je je woorden niet terug nu ik gewonnen heb?' Vroeg Treyson.
'Natuurlijk niet!Deze Taillow is gewoon oerslap!' Antwoorde Nakusa.
'Dat is niet waar!Jouw Taillow is echt sterk.Ik wist niet dat ik van hem kon winnen.' Zei Treyson.
'Dan neem jij hem toch lekker!Ik heb hem niet meer nodig.' Zei Nakusa.Hij gooide de pokébal naar Treyson en liep weg.

Yeeeeaaah!Goed gedaan Sandshrew(hoera)(hoera) Sorry,ik ben ietsies hyper(A)(A)

Reageer (3)

  • KuroTenshi

    Nou als iedereen hem zo pokemons geeft, gaat het de goede kant op. xD

    1 decennium geleden
  • AirJess

    Zo! Weer een pkmn erbij :X

    Jeeej! Jij ook hyper zijn!!!
    Ikke ook :P


    Ik heb ook nog geen hw gemaakt, echt geen zin in!

    Als jij niet snel verder gaat, een ik je HW op!

    Maar eerst de kudo met rollout raken!

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    yay!, coole Epi!:D
    lkkr voor hem dat hij heeft verloren(A)
    xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen