Foto bij Chapter 10 ~ One Friend Less

Hahaha, ik lag alweer in een deuk vanwege de reactie van Araluen!!!!
Je bent egt geniaal meid!!!!
Ps. dit is ff een net iets korter hoofdstuk omdat ik half-ziek achter mn laptop zit!!!(huil):(

'Hoi Harry, Ginny, Lucy en Ron. Hebben jullie een beetje een leuke vakantie gehad?' vroeg Hermione toen ze onze coupé in kwam lopen.
Ron en ik keken elkaar in de ogen en we zeiden toen allebei volmondig: 'JA!'
Ron en ik hadden elkaar de rest van de vakantie niet meer los gelaten, tenzij dat echt nodig was!

Even later waren we aangekomen bij Hogwarts, ik stond nog steeds te kijken hoe mooi kasteel het nou eigenlijk is!
'Zeg, roodhaar, kan je niet even aan de kant?' Hoorde ik snerend achter me.
'Waarom zou ik , dom blondje?' Ik wist meteen toen ik die stem hoorde dat het Malfoy was!
´Omdat je, denk ik, niet meteen na de vakantie alweer in de ziekenzaal wil liggen, he?' zei hij met een vals lachje.
'Kom op, liefje, laat je nou niet zo opjagen,' zei Ron lief tegen mij.
'Liefje? Zo, Weasley, heb je eindelijk een vriendinnetje?' Malfoy ging nu kinderachtig door tegen Ron.
'Ja, dat klopt! Lucy en ik hebben verkering. Problemen mee? Ja? Nou jammer dan, dat maakt ons niet uit!'

'Waar sloeg dat zonet nou op?' vroeg Hermione verbaast toen we het kasteel in liepen. 'Heb jij nou echt verkering met Ron?'
'Ja, duhuh, zie jij Ron al zo'n grap maken? Hoezo eigenlijk?' vroeg ik erachteraan toen ik Hermione's geschokte blik zag.
'O, gewoon zomaar.' Hermione liep snel verder en ze ging verderop met de Patil's staan praten; toen ik langs liep ving ik een paar woorden op zoals: '... Lucy en Ron...' '... Nee, echt?' '... samen? Als in verkering?' 'Ja, echt!' 'Dat geloof ik niet. Ik denk dat ze een grap uithaalt...' '... ze keek er erg serieus bij...'
Ik rende snel de trap op naar de leerlingenkamer en ik ging snikkend op mijn bed zitten en dacht: 'Nou, fijn, straks weet de hele school het! Lekkere vriendin is die Hermione!'
Gelukkig had Ginny het beter opgepakt, ze was zelf blij voor mij en Ron!

Reageer (5)

  • Histoire

    Aajj moet pijnlijk zijn voor Hermione...

    1 decennium geleden
  • tapdeb

    Verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • jessieStyles

    je moet verder schrijven
    ik heb vakantie en anders heb ik niks te doen(buiten me vervelen)xD

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    leuk snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Delic

    Je bent egt geniaal meid!!!!
    Thank yaaa =3

    Geen geniale reactie deze keer ben ik bang...
    Maar ik kan niet stoppen met nadenken over Draco eruit ziet als hij kinderachtig doet... Babystyle >=)
    http://oi54.tinypic.com/fmibc.jpg
    Ik vind het lief ^-^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen