Foto bij La Push

Niet zolang, maarja volgende stuk word langer! (H) Enjoy (H)

~Bella~

‘Nessie wakker worden, ik breng je zo naar Jacob’ riep ik. ‘Kom eraan’ antwoorde ze terug. Vijf minuten later kwam ze aanrennen. ‘Zo, wat ben jij snel!’ zei ik. Ze had zoals gewoonlijk een spijkerbroek aan met een jurkje erboven. Ze sprong in mijn armen en legde haar hand op mijn wang. Ze liet me het gezicht van Jacob zien.
‘Volgens mij wil je graag naar Jacob toe.’ grinnikte ik. Ze knikte ‘Komen jullie wel op tijd terug?’ vroeg ze. ‘We proberen zo snel mogelijk terug te zijn lieverd, maar we moeten tante Tanya wel eerst vinden’ antwoorde ik. Ze knikte. ‘Edward, ik breng Nessie even naar Jacob toe.’ zei ik. Edward kwam aanlopen en gaf ons beide een kus op ons voorhoofd. ‘Veel plezier bij Jake, Nessie.’ zei Edward. Nessie glimlachte en ik zette haar in de auto. Ik gaf Edward een kus en reed weg. Ik had Jacob al gebelt maar hij nam niet op dus reed ik rechtstreeks naar zijn huis. Ik wist dat ik moest oppassen, maar omdat ik Renesmee bij me had wisten ze hopelijk wel dat ik voor Jacob kwam. Ik zette mijn auto langs de kant en pakte Renesmee van de stoel af. Samen liepen we naar Jake’s huis. Voordat ik kon kloppen werd er open gedaan door Billy. ‘Goedenmorgen Billy’ zei ik. ‘Goedenmorgen Bella, Nessie’ zei hij terug. ‘En waar hebben wij dit bezoek aan te danken?’ vroeg hij. ‘Ik probeerde jullie nog te bellen, is het goed dat Renesmee hier blijft voor onbepaalde tijd? Mijn familie en ik moeten iemand te hulp schieten.’ vroeg ik. ‘Ik had het al aan Jake gevraagd, maar nog geen dag afgesproken’ ‘Oh, ik haal Jake wel even’ antwoorde Billy. ‘Hoeft niet meer, ik ben er al’ zei Jacob toen hij kwam aanlopen. Hij veegde de slaap uit zijn ogen. ‘Hey Bella, Nessie. Wat is er?’ vroeg hij. ‘Weet je nog wat ik je vertelde bij de rivier?’ vroeg ik. ‘Ja’ antwoorde hij. ‘Nou we gaan Tanya zoeken dus mag Nessie tot die tijd bij jullie blijven?’ vroeg ik. ‘Zoals ik al had gezegt, Nessie is altijd welkom in La Push.’ Zei hij glimlachend. Ik gaf Renesmee aan Jake. ‘Bedankt Jake’ zei ik. Ik gaf Renesmee een kus op haar voorhoofd. ‘Geen dank, Bells’ antwoorde Jake. Nessie raakte mijn wang nog aan. Doe voorzichtig mama, en vind tante Tanya. dacht ze. ‘Altijd, en we vinden haar wel’ en ik liep naar mijn auto. Ik reed zo snel mogelijk terug naar huis zodat we eerder weg konden. ‘En? Hoelang mocht ze blijven?’ vroeg Edward. ‘Zolang als nodig is.’ antwoorde ik. ‘Fijn’ zei Edward. ‘Hoe laat gaan we weg?’ vroeg ik. ‘Ons vliegtuig vertrekt over 2 uur’ antwoorde Edward. ‘Kunnen we dan nog even jagen?’ vroeg ik. ‘Natuurlijk’ zei Edward glimlachend en we renden naar het bos.

Reageer (1)

  • JayDick

    snel verder lieverd<333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen