Foto bij chaptar 8:A new friend

Voor vandaag nog een stukjexD

Treyson kwam terug uit het bos met takken in zijn armen.Hij legde ze neer.Yassup had ondertussen zijn vest aangetrokken zodat hij het minder koud zou hebben.
'Charmander,kan je me even helpen?' Vroeg Treyson.Charmander stak het hout in de brand.Het knapperde luid.Treyson zag dat Yassup toch nog rilde. 'Als je je kleding uit doet gaat het sneller.' Zei hij.
'Hé?' Zei Yassup.Treyson lachte. 'Dan kan de warmte in één keer naar je lichaam.' Yassup trok zijn t-shirt uit en ging dicht bij het vuur zitten. 'Hoe weet je dat?Je was ook al zo goed met die lianen.'Vroeg hij.
'Mijn vader en ik gingen altijd survivallen.Daar heb ik veel geleerd.'
'Gaaf,ik wou dat mijn vader me eens meenam ergens naartoe.'Zei Yassup.
'Waar kom je vandaan?' Vroeg Treyson.Yassup keek op. 'Gewoon,hier uit Hoenn.Hoezo?'
'Hoe kom je aan een Charmander?Die leven hier niet,jammer genoeg.'Vroeg Treyson aan Yassup. 'Ik ben eerst naar Kanto gegaan voor mijn beginnerspokemon.Charmanders vond ik altijd al gaaf.' Antwoorde Yassup.
Treyson moest lachen. 'Ik geef toe dat Charmanders erg cool zijn.Jammer genoeg komen ze hier niet voor,dat heb ik altijd jammer gevonden.' Zei Treyson.Die middag aten ze samen nog wat.
'Wat is jouw doel eigenlijk?' Vroeg Treyson opeens.
'Hoe bedoel je?' Zei Yassup.
'Ga je langs de gyms of ga je je pokemon optutten?' Legde Treyson uit.
'Oh!Nee,ik wil in de Petalburg gym mijn eerste badge verdienen.' Zei Yassup trots.Treyson begon te glimlachen. 'Ik ook!Dan kunnen we samen gaan.Als je dat wilt,natuurlijk.' Zei Treyson blij.
'Ga jij ook na acht badges naar de league toe?' Vroeg Yassup.Treyson knikte. 'Top!Dan kunnen we samen reizen.Dat wil jij toch ook?' Zei Yassup. 'Echt wel.Morgen komen we aan in Petalburg dan kunnen we de gym meteen uitdagen.'Zei Treyson.
'Daar heb ik één probleem.' Zei Yassup teleurgesteld. 'Ik heb maar twee pokemon.Het gevecht is met drie pokemon.'
'Daar vinden we wel een oplossing voor.We kunnen ook vragen of hij het één tegen één wil doen.' Stelde Treyson voor.
'Dat is dan besloten.Je komt niet meer van me af ook.' Zei Yassup plagerig.Treyson moest er ook om lachen.Die avond lagen de twee vrienden onder de sterrenhemel.Te denken aan hun aankomende gymgevecht.

Ik heb niets te zeggen.Oh ja door voor jullie te schrijven heb ik niet kunne leren voor engels toets.Dus wees blij met mexDxDxD

Reageer (4)

  • KuroTenshi

    Hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer zielen, hoe meer bemoeials xD

    1 decennium geleden
  • xMrs_Ronaldo

    Goeie hoofdstuk

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    o toch welxD
    leuke epi(A)

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    xD
    heb geen commentaarxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen