Foto bij If she can't die, she must do something?! *1

Tintoretto.
Zijn werken zijn echt prachtig, jullie moeten 'es zien. ^^

Dit is de zogenaamde inleiding.
Veel leesplezier. ^^

10 september 2023.
Noord Dakota; USA.


Lady Catherine Victoria Mortimer, geboren en opgegroeid in het donkere, zonarme Engeland zint op wraak.
Heel haar afgezonderd leven leeft ze voor niets anders dan haar verlangen om eindelijk haar ouders te kunnen wreken.
Ze beschikt over een bijzonder geheugen herinnert ze alles wat ze nog heeft kunnen ervaren met haar ouders toen ze nog amper vier jaar oud was.
Ze herinnert zich elk moment sinds haar moeder na haar geboorte in haar armen heeft gehouden. Ze herinnert zich haar vertrouwde geur, haar stem, haar gezicht, haar ogen, haar prachtige weerbarstige haren, haar handen...
Zo ook haar vader.
Lady Catherine is een vampier. Haar ouders heetten Victoria en James en werden beiden gedood door Edward Cullen.
Nu zijn opvolgster, Renesmee, eindelijk zeventien jaar is geworden is Lady Catherine van plan hun levens onmogelijk te maken. Al hun levens. De hele familie moet uitgeroeid worden tot er niets meer van ze over is dan herinneringen.
Het is zijn schuld dat haar ziel elke klaarlichte, onmogelijke dag pijnlijk verscheurt alsof ze van binnen uit door onzichtbare handen opengetrokken wordt.
De onzichtbare handen behoren tot Edward Cullen die de dag waarop hij geboren werd zal betreuren nadat ze hem eigenhandig gemarteld heeft, want hoe wreed ze wel niet mag klinken op het moment, kan ze niet leven zonder die geur, die ogen, die stem, gewoon alles wat tot haar liefste moeder en haar dierbaarste vader behoorde!
En dood kan ze ook niet...

Edward Cullen en zijn gezinnetje zullen nog ontdekken wat hun vijanden ze nagelaten hebben.
Hun grootste nachtmerrie die ze nooit gedroomd hebben zal verschijnen en er zal geen uitweg zijn.

Reageer (2)

  • Peppin

    Tintoretto is idd heel mooi ! Je schrijf leuk !

    1 decennium geleden
  • Xandirian

    OEE Secci ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen