Foto bij chapter 9:Petalburg gym! part 1

Op het plaatje zie je Shitaru.De oudere broer van Treyson.

Yassup en Treyson liepen Petalburg in.Ze liepen in één keer door naar de gym.Yassup duwde de deur open.De gym leader zat op de bank een broodje te eten.Treyson stapte energiek naar voren.
'Ik daag u uit voor een badge.' Zei Treyson.De Gym leader stond lachend op. 'Tuurlijk.Ik ben Norman en jij?' Vroeg Norman.
'Mijn naam is Treyson en dit is Yassup.O ja kunnen we er misschien één tegen één van maken?' Vroeg Treyson.Norman keek verbaasd.
'Hoezo dat?' Vroeg hij.Yassup bloosde een beetje. 'Ik heb nog maar twee pokemon.' Biechte hij op.Noram lachte hard.
'Natuurlijk maken we er dan één tegen één van.Wie gaat er eerst?' Zei Norman.
'IK!' Riep Treyson enthousiast.Norman knikte 'Oké'
Treyson liep nog gauw naar Yassup toe.
'Wie denk je dat ik het best kan gebruiken?' Vroeg Treyson.
'Norman gebruikt Vigoroth en Slaking.Die hebben sterke aanvallen.'
'Taillow kan ze snel ontwijken maar...'
'Als die geraakt word is het over.' Maakte Yassup zijn Treyson's zin af.
'Sandshrew niet persoonlijk,maar jij bent vrij langzaam dus zal je vaak geraakt worden,hoewel je aanvallen sterk zijn.' Zei Treyson.
'Dus dan blijft er maar één over.Ik denk dat hij de beste keus is.' Zei Yassup.Treyson knikte en liep naar zijn plaats.
'Klaar?' Vroeg Norman. 'Helemaal.' Antwoorde Treyson.
'Vigoroth kom eruit!' Zei Norman.Treyson richtte zijn pokéwatch.
Vigoroth
Vigoroth is een Pokémon die op een wilde aap lijkt. Vigoroth is alleen in zijn nopjes als hij uit zijn dak kan gaan. Hij zal alles op zijn pad verwoesten en wordt nog woester als hij klaar is.
Focus Punch
Shadow Claw
Fury Swipes
Uproar

Treyson gooide zijn pokébal in de lucht.
'We gaan d'r voor,Treecko!' Riep Treyson.Treecko leek er ook zin in te hebben.
'Vigoroth doe je fury swipes.' Zei Norman.
'Treecko quick attack!' Riep Treyson.Treecko knalde tegen de borstkas van Vigoroth maar het leek hem niet veel te deren.
'Je laat je pokemon onbeschermd.' Zei Norman.Treyson wist ook wel dat Treecko nu gemakkelijk geraakt kon worden,maar wist niet dat quick attack niet zou werken.
'Shadow claw,Vigoroth.' Zei Norman.
'Ontwijk het Treecko!' Riep Treyson maar het was al te laat.Treecko werd geraakt en schraapte over de grond.'
'Shadow claw nog een keer!' Riep Norman.Vigoroth stond boven Treecko die op de grond lag.Hij haalde uit.
'Nee!' Riep Treyson.Op het laatste moment sprong Treecko omhoog.Treecko grijsde breed.Hij rende over Vigoroth's arm naar zijn gezicht.
'Goed gedaan,Treecko.Doe nu je Pound!' Riep Treyson.Treecko raakte Vigoroth vol in het gezicht.Vigoroth wankelde naar achter.Toen Vigoroth zijn hand van z'n gezicht afhaalde was er bijna geen schade te zien.Treyson keek op zijn pokéwatch hp:71/79.Die aanval van Treecko had niet zo veel uitgehaald.
'Treecko gebruik Absorb!' Zei Treyson.Het heelde een beetje hp.
'Snel doe je Fury swipes!' Riep Norman.Treyson schrok.
'Ontwijk met quick attack!' Riep hij.Treecko sprong omhoog.
'Focus punch!' Zei Norman.Treecko kon in de lucht niet ontwijken en werd hard geraakt.Treecko vloog van het veld tegen de muur...

En?Zijn jullie nu nieuwsgierig wat er gaat gebeuren of dat Treyson zijn badge wel wint?Nou?:P

Reageer (4)

  • KuroTenshi

    jaaaaaaaaaaaaaaa ik wil het wel weten!!!

    1 decennium geleden
  • xMrs_Ronaldo

    LEUKI HOOR SUPER GAAF VERHAAL!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    JAWOOOOHLxD
    misschien kunnen we als ze beiden hun badge hebben een gemixte Episode maken?(A)
    ik hoor het wel van je=D

    1 decennium geleden
  • AirJess

    JAAAA IKKE WEL!!!!

    SNEL VERDER <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen