O16
Caitlin reed in haar auto het schoolpijn op met mij langs haar aan de bestuurders kant. Het was een zonnige dag in Atlanta. Een echte lente dag. Ik hield serieus zoveel van de lente. En natuurlijk ook van de zomer. Maar winter vond ik ook wel leuk want dan was er sneeuw, en natuurlijk is de herfst ook leuk want dan zijn er allemaal van die bruinige blaadjes en.- Anyway, ik dwaal af. Terug naar de realiteit waar Caitlin uit moest wijken voor een paar mensen op de parkeerplaats en wat paaltjes. Hoe dat kind haar rijbewijs heeft gehaalt ? I dont know. Seriously, ze heeft gewoon dat rijbewijsmannetje omgekocht. Of nog erger, ze heeft hem vermoord. Oh nee, dat kan niet. Want dan had ze dus haar rijbewijs nu nog steeds niet. Ik werd uit mijn fantasie'en gehaalt doordat de auto met een schok tot stilstand kwam. "Phoe, dat ging goed." Zei Caitlin vrolijk terweil ze uitstapte. Ik knikte maar wat. Ik was nogsteeds in shock van haar rijtechnieken. Toen ik ook uit was gestapt liepen we naar het tafeltje toe waar de rest van onze vriendengroep al zaten. "Heeeuj" Begroette ik Ryan, Christian en Justin. Ik liep naar Chaz en gaf hem een kus op zijn mond. "Zijn jullie nu serieus samen ?" Vroeg Ryan. Ik knikte en Chaz drukte een kus op mijn wang. "Het zat er al wel aan tekomen hé." Mompelde Christian. "Die twee waren erger dan Justin en Caitlin toen ze nog hadden."

Sorry dat het weer zolang duurde.
Vandaag werd mijn opa geopereerd op mijn birthday.
Want ja, today is my birthday.
So, suprise me with a comment. :)
Oke, badbadbad english.
but, iloveyou all.

Reageer (3)

  • iCAROLINE

    <33.

    1 decennium geleden
  • Gavroche

    Aahw geweldig!

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    Happy Birthday(hoera)(yeah)
    Enne snel verder:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen