Foto bij Chapter 32

Toen we terug kwamen was het al tijd om te gaan eten dus liepen Hermelien en ik meteen naar de Grote zaal en zagen Ron en Harry al zitten aan de Griffoendor tafel waar ze aan het praten waren. Toen we erbij kwamen zitten begroetten ze ons en vroegen waar we waren “We liepen gewoon rond Zweinstein” Was mijn makkelijke antwoord. We zaten wat met elkaar te praten toen Perkamentus opeens naar voren stapte. “Goede avond leerlingen ik heb een paar mededelingen dat voor de hele jaar telt. De Zwerkbal toernooi word dit jaar niet gehouden” Zei hij en ik hoorde een hele boel leerlingen luid protesteren zelfs George en Fred die heel erg hard mee deden.

“Stil maar. In plaats daar van word het toverschool toernooi gehouden dat word gehouden tussen 3 scholen Zweinstein mag dit jaar ook meedoen samen met 2 andere scholen” Zei hij. “Nu komt de eerste school de Grote zaal binnen ik verwacht van jullie allemaal dat jullie ze hartelijk zullen begroetten” Zei hij weer. Heel veel leerlingen keken geïnteresseerd naar de grote deur en zoals verwacht de Griffoendor natuurlijk ook. Behalve ik, ik stond maar een beetje te staren en was in gedachten gezonken.

Het spijt me kort deeltje volgende word langer, Als jullie me meer kudos geven!

(lol)

Reageer (4)

  • Pam

    Ik wil weten wat ze denkt! Dus moet je maar snel verder schrijven(A)

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • MissRoos

    Waar denkt ze aan? Ö

    1 decennium geleden
  • Fidem

    Is een reactie en kudo ook goed?
    Waarom staart ze in gedachten verzonken voor zich uit als er een nieuwe school komt...
    oh oh, ik vind dat het problemen betekend als iemand in gedachten verzonken voor zich uit staart.
    Yes problemen!
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen