Foto bij chapter 10:Petalburg gym part 2

En hier gaat het gevecht weer verder...:P

Treecko viel op de grond.Hij probeerde met moeite weer op te staan.
'Treecko,gaat het?' Vroeg Treyson bezorgt.
'Tree...cko' Zei Treecko en stond op.
'Oké doe je absorb!' Zei Treyson.Treecko's hp werd gelukkig weer wat meer.Treecko sprong het veld weer op.
'Vigoroth doe Focus punch nog een keer!' Riep Norman.
'Quick attack!' Riep Treyson. 'Wat?!' Riep Yassup.De vorige keer had het ook niet gewerkt dus waarom deed hij het nog een keer.Vigoroth's focus punch was vlak bij Treecko toen Treyson riep
'Spring!' Treecko sprong makkelijk over Vigoroth heen en kwam achter hem neer.Toen Vigoroth Treecko niet meer zag raakte hij in de war.Norman was diep onder de indruk.
'Snel gebruik pound!' Zei Treyson.Treecko raakte Vigoroth in zijn rug.
'En nog een keer.' Zei Treyson.Treecko gebruikte vaak zijn pound en Vigoroth's hp werd langzaam maar zeker lager.
'Fury swipes naar achter Vigoroth!' Riep Norman.
'Ontwijk!' Riep Treyson.Treecko sprong in de lucht.
'Het gevecht is over,Treyson.' Zei Norman grijsend.Treyson keek geschrokken naar Treecko.
'Uproar!' Riep Norman.Vigoroth haalde diep adem.Verdomme,dacht Treyson.Zo kan Treecko zich niet beschermen.
Een oorverdoofend geluid kwam uit de mond van Vigoroth.Het stof van het veld vloog op en er niets te zien van de twee pokemons.
'Treecko!?' Riep Treyson hard.Het stof zakte weer.Iedereen had verwacht dat Treecko op de grond zou liggen.
'Op het plafond!' Riep Yassup die Treecko het eerste zag.Treecko had het plafond vast gepakt en daarmee uproar ontweken.Treyson en Norman waren met stomheid geslagen en wisten niets uit tebrengen.Treecko opende zijn mond.Zijn wangen bliezen op en een regen van gele zaden vlogen naar beneden.Vigoroth kreeg de volle laag en viel neer.Vigoroth kwam niet meer overeind.
'Kom terug,Vigoroth.Je het goed gedaan.' Zei Norman.Treecko rende naar Treyson.Treyson glimlachte.
'Goed gedaan jochie.Zonder jou had ik het niet gewonnen.' Zei Treyson.Hij richte zijn pokéwatch op Treecko.
Treecko
+ 1 level
kogelzaad
Bij deze aanval worden zaden met hoge snelheid afgevuurd.Het is een sterke aanval waar zelfs Grovyle en Sceptile nog wat aan hebben.

Treyson wreeh Treecko over zijn koppie. 'Je bent een level omhoog gegaan en je hebt een nieuwe aanval geleerd.Goed zo,rust nu maar uit.' Zei Treyson en deed Treecko weer in zijn pokébal.Norman kwam naar hem toelopen. 'Ik geef toe dat die Treecko van jou een sterke is.Je hebt de badge verdient.' Zei hij en gaf de badge aan Treyson.Treyson draaide zich enthousiast om.
'Nu is het jou beurt Yassup!Doe je best.' Zei Treyson.Yassup stond op liep naar voren.
'Ik heb wel de sterkste pokemon van Norman om tegen te vechten.Maar het zal wel lukken.' Zei Yassup.Hij wist dat hij tegen Slaking moest vechten,dat wordt een hele klus.

In het volgende gevecht vecht Yassup met Charmander.Dan weten jullie dat ook meteen:P:P

Reageer (4)

  • KuroTenshi

    Jeeeeeej(dance) nieuwe aanval

    er is weer iets te vieren! wie zorgt er voor taart?

    1 decennium geleden
  • xMrs_Ronaldo

    Dit is goed geschreven hoor.ikwou ook een pokemon story schrijven maar het duurt natuurlijk te lang

    1 decennium geleden
  • AirJess

    nou, dat had je nou niet moeten vertellen O.o

    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Yay congrats Treyson!xD
    snel verder!
    dan maak ik die van mij ook snel afxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen