Foto bij Familie

Oke.. Een langer hoofdstukje!!! Enjoy!!
Belangrijk: Ik heb jullie hulp nodig!! Weet Iemand wat de achternaam van Tanya is??

~Bella~

Terwijl Tanya met Alec aan het jagen was besloot ik Renesmee te gaan halen bij Jacob. Renesmee zou Tanya waarschijnlijk heel graag willen zien. ‘Edward, ik ga Renesmee even halen’ zei ik ‘Moet ik mee?’ vroeg hij. ‘Nee hoor, ik ben zo terug’ antwoorde ik. Hij knikte. Ik stapte mijn auto in en reed naar La Push. Ik was vergeten Jacob te bellen maar het was ochtend dus zou hij wel gewoon thuis zijn.
Ik zette mijn auto langs de kant en zoals altijd deed Billy de deur al open voordat ik kon kloppen. ‘Goedemorgen Billy, ik kom Renesmee ophalen.’ zei ik ‘Goedemorgen Bella, Renesmee is nog aan het slapen maar je mag wel binnenkomen’ zei Billy. Ik liep naar binnen en ging op de bank zitten. ‘Zo is dat familieprobleem al opgelost?’ vroeg Billy. ‘Ja, daarom kon ik Renesmee ook ophalen.’ antwoorde ik. ‘Tuurlijk, Jacob is aan het wachtlopen en komt zo terug’ zei Billy. Vijf minuten later kwam Jacob al binnen lopen. ‘Bella! Je komt zeker Nessie ophalen?’ vroeg hij. Ik knikte. ‘En hoe is het met Tanya afgelopen?’ vroeg hij. ‘Goed, ze heeft haar plan niet doorgezet’ antwoorde ik.
Terwijl ik vertelde wat er allemaal was gebeurd kwam Renesmee binnen lopen met slaap in haar oogjes, maar toen ze mij zag was ze klaarwakker en sprong op me af. ‘Mama!’ riep ze en ze sprong in mijn armen. ‘Goedemorgen lieverd’ zei ik terwijl ik haar een kus op haar wang gaf. Ze raakte mijn wang aan. Hebben jullie tante Tanya gevonden?vroeg ze. ‘Ja lieverd, en ze heeft ook nog iemand meegenomen’ antwoorde ik. Ze keek me vragend aan. ‘Kleed je maar aan schat, dan gaan we zo naar je vader.’ zei ik. Ze sprong van me af en rende naar Jacob’s kamer. Al snel kwam ze terug met haar tas op haar rug. ‘Gaan we?’ vroeg ze. ‘Wil je zo graag bij me weg dan?’ vroeg Jacob. Ze keek verlegen naar Jacob en sprong in zijn armen. Ze raakte zijn wang aan. ‘Maar natuurlijk begrijp ik wel dat je naar je familie wilt’ zei hij. Renesmee lachte en gaf hem een kusje op zijn wang. Ze sprong uit zijn armen en liep alvast naar buiten. Jacob was helemaal aan het blozen. Ik lachte ‘Gaat het Jake?’ vroeg ik. ‘Ehh.. Ja hoor.’ zei hij. ‘Ik kom morgen nog wel even naar jullie toe’ zei Jacob en liep met me mee naar buiten. Hij zwaaide Nessie en mij uit en we reden weg. Renesmee was de hele tijd stil in de auto dus besloot ik de stilte te breken. ‘En wat hebben jullie gedaan in deze drie dagjes?’ vroeg ik. Renesmee keek me aan en zei: ‘We hebben op het strand gelopen en veel gespeeld’ Ze glimlachte ‘En toen we naar Seth en Leah gingen mocht ik Jake opmaken met Leah’s make-up’ ik grinnikte. ‘En wat was het resultaat?’ vroeg ik. ‘Prinsesje Jacob’ zei ze. Ik lachte. We waren al thuis en ik tilde haar op. Ze legde haar hand op mijn wang en ik kreeg een beeld te zien van Jacob helemaal opgemaakt. Ik lachte nog harder dan dernet en ik hoorde Edward ook lachen. Samen liepen we naar binnen. ‘Zo Renesmee heb je Jacob voor schut gezet?’ vroeg Edward lachend. Nessie knikte en werd door iedereen geknuffelt. Toen kwamen Tanya en Alec binnen lopen. Je kon zien dat Alec het moeilijk vond om bij Renesmee te zijn. Ze draaide zich om toen ze Tanya zag en wou naar haar toe lopen maar plotseling stopte ze en rende achteruit. Ze zag Alec staan. Ze sprong op mijn rug en legde haar hand op mijn wang en dacht aan het gezicht van Alec op het veld en aan zijn gezicht nu, ze dacht ook aan Tanya die zijn hand vast hield en ze vroeg: Mama, wat doet Alec hier en waarom houd hij tante Tanya’s hand vast?. ‘Ik zei toch dat ze iemand had meegenomen lieverd.’ antwoorde ik. Alec kwam dichter naar ons toe met Tanya. ‘Ik doe je niets hoor Renesmee’ zei hij. ‘Maar jij hoort toch bij de Volturi?’ vroeg Renesmee zacht. ‘Niet meer’ zei hij. Tanya liet zijn hand los en liep naar Renesmee toe. Renesmee sprong van mijn rug in Tanya’s armen. ‘Ik heb je gemist Nessie.’ zei Tanya. ‘Ik jou ook tante Tanya, maar waarom is Alec hier?’ vroeg ze aan Tanya. ‘Omdat Alec en ik verliefd zijn’ antwoorde Tanya. Renesmee keek haar verbaasd aan en legde haar hand op haar wang. Tanya luisterde naar wat ze zei en antwoorde: ‘Dankje Nessie’ en ze gaf haar een kus op haar voorhoofd. Ze zette Renesmee op de grond. Langzaam liep Renesmee naar Alec toe. Alec bukte en Renesmee ging voor hem staan. Ze omhelsde hem en fluisterde zacht in zijn oor ‘Welkom bij de familie’ met een glimlach en liep weer naar mij toe. Edward tilde haar op en fluisterde zo zacht in haar oor dat alleen Renesmee en ik het nog konden horen ‘Dat was heel lief van je, lieverd’. Renesmee glimlachte en gaf Edward een kusje op zijn wang. Zo praaten we de hele nacht door. Renesmee lag op het bed van Edward te slapen en dit keer lieten we haar in het grote huis slapen omdat we alles wilden horen over Tanya en Alec.

Reageer (4)

  • xXiCeCReaMXx

    Gewoon Denali.

    1 decennium geleden
  • HpsuperfanxX

    denali xd haar achternaam is denali xd daarom woont ze ook in denali xd

    1 decennium geleden
  • LoveLizz

    Haha!! Ik zou graag willen zien hoe Jacob eruit zag!
    Love your story!!!(H)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    aww<333

    verder:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen