Mensen, Dit lijkt op Sister of Potter alleen wat anders en mss wa mooier.
XX
Reacties plzz??

POV Noor

Eindelijk, eindelijk, eindelijk mocht ik dan toch naar school. Spijtig dat men vader niet mee kon. Hij vertoonde zich niet graag onder de mensen. Ik begreep dat wel. Niemand hield van hem. Van Lucius en Narcissa heb ik wel een kus gekregen. Mijn tweede ouders. Infeite mijn echte ouders als het om opvoeding gaat. Voldemort is in bloed mijn echt vader. Spijtig, want niemand zag dat aan ons. Niet dat ik dat wou. Iel lelijke pa. Maar hij mocht zich dan toch als mijn vader gedragen. Draco was een eikel. Hij had me metteen alleen gelaten. Hij was jalours. Voldemort had me een dooddoener gemaakt en daarom moest ik continu een handschoen dragen. Waarom. Ik had er nooit voor gekozen om een dooddoener te worden. Maar het was mijn lot en later moest ik mijn vaders plaats innemen. Alleen hoop ik dat ik nooit een half slang wordt. Ik zie me nog niet zo rondlopen. Wat had eigenlijk iedereen te vrezen van hem. Zijn kop is hillarish en zijn stem is dom. Ik lach me altijd in een deuk al ik bij mijn pa ben. Alhoewel ik misschien op het einde van het jaar minder zal lachen als mijn opdracht niet slaagt. Ik zal in het 5de komen te zitten. Evenals Draco, met zijn grote ego. Harry Potter, de vijand van mijn vader en de jongen die bleef leven. Hermelien Griffel, een enorm blokbeest met een te grote kop en Ron Wemel. De 6de zoon van de Wemels. Joepie als alles klopte wat Draco allemaaal al had gezegd. Al had ik er mijn twijfels in.
“Hey, mogen we hier komen zitten. Het is overal al vol”
“voor mij geen probleem”
Het meisje werd gevolgd door nog 2 jongens.
“Ik ben Hermelien Griffel”
Dus dit waren de aartsvijanden van Draco. Opschepper.
“Ik ben Noor Malfidus”
Vilijn mocht ik niet gebruiken. Professor Perkamentus kende die naam en Lucius had me hier ingeschreven als een nicht van Draco
“Iel een Malfidus”
“Problemen mee, Ik ben niet zoals mijn neef Draco hoor. Dat uitschot? Nee dankje”
De roodharige jongen, die warschijnlijk Ron wemel was ging vlug zitten.
Achter hem kwam natuurlijk Harry Potter. De jongen.
Zo een grote dunk had hij niet van zichzelf zoals Draco zei

Reageer (1)

  • Perestrojka

    ik hou niet van Griffoendor-mensjes. *kots*
    zal wel een redelijk verhaal zijn.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen