Foto bij [12] not again

bedankt voor het lezen iedereen <3
en dankjeee voor alle mensen die abo hebben en reactie geven.
jullie zijn de beste <3

ik liep naar buiten, de les was al voorbij en ik pakte mijn boeken.
'Doei Annabella' riep maddy, en liep weg.
het hele lokaal was al leeg en liep ook naar buiten. ik voelde iemands hand op mijn schouder en werd naar achter gedraaid. 'whoaa'riep ik lachen en keek de persoon aan. 'bella!' zei Draco vriendelijk. 'draco' een glimlach kwam op mijn gezicht. op een of andere manier gebeurde dat altijd als ik hem weer zag. dat was echt niet goed. ten eerste omdat ik hem gewoon niet leuk mocht vinden en ten tweede lach ik volgens mij als een koe, hoe lacht een koe eigenlijk? dacht ik bij mezelf. oké bella, je dwaalt af.
'dus hoe gaat alles?' vroeg hij. het was erg ongemakkelijk en het leek alsof we niet wisten wat we moesten zeggen.'goed met jou' 'ook goed' 'mooi zo' en toen waren we stil. 'jep' zei hij en keek me weer aan. ik stond best ver van hem vandaan en ik zag dat hij naar zijn schoenen staarde. ongemakkelijk, dacht ik weer bij mezelf'maar bella, dus jij bent Griffendor? 'begon hij weer. aahh, hier wou ik het dus helemaal niet overhebben.'ja, ja ik ben griffendor. en jij bent Slytherin' zei ik iets boos.
hij keek me weer aan. beiden waren we weer stil.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen