Foto bij [13] hearts

dankjeee voor het lezen ^-^

het bleef voor een tijdje stil. 'cool' zei hij. 'cool?''jep, cool' zei hij en keek me weer aan. ik merkte opeens dat het best laat was, en merkte dat hij het ook merkte. 'ik moet naar mijn volgende les' zei ik. 'ja, ik ook. ik spreek je ? het was geen antwoord maar een vraag. hij liep al achteruit. klaar om te rennen. 'ik spreek je' zei ik en lachte. hij knipoogde nog een keer en rende toen weg. ik staarde hem nog na. ik besefte opeens dat ik al veel te laat was. dat werd strafwerk.

ik zag hem de hele dag, en al was het dan niet op school. hij flitste wel voorbij in mijn hoofd. ik mocht het niet laten gebeuren. ik keek ik mijn boek en opeens merkte ik dat allemaal hartjes in mijn boek had staan. 'ow jeetje' fluisterde ik in mezelf. 'wat? 'riep jennifer die naast me zat. we zaten in onze leerlingen kamer. jennifer en lisette zaten tegenover elkaar. jennifer naast mij en lisette op de bank tegenover ons. we zaten te praten over iets maar ik kon mijn gedachten er niet bij houden. 'kut, kut, kut' fluisterde ik weer. 'wat?' zei jennifer weer. dit keer harder. de hele kamer keek ons aan. ik draaide me om. en zag iedereen ons even aan kijken, maar toen ze merkten dat er niks bijzonders was draaide ze weer om, om verder te gaan met wat ze aan het doen waren. 'ik ga even' zei ik en sprong op. ik liep zo snel als ik kon naar mijn kamer en gooide de deur dicht.ik kon hem gewoon niet leuk vinden. ik schold hardop zo hard ik kon terwijl ik heen en weer liep door de kamer.ik liet mijn boek vallen. met een harde plof viel hij op de grond. het was vol gekladderd met kleine hartjes. in het midden was een groot hart. annabella hartje draco.

Reageer (1)

  • xJady

    Verliefd..
    i luff it.
    Snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen