Foto bij [ 042 ]

Lieve lezers. Ik ga zo keihard werken en gelukkig heb ik prachtig weer. Met dit stukje moeten jullie het helaas doen tot vanavond. Het spijt me echt. Laat een reactie achter en Kudo alsjeblieft ;D Dan kom ik de dag weer door. xxxx Liefs

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (37)

  • interested

    aaaaaah know ik wil verder lezen shit 2e keer van de dag dat ik kijk en normaal zou ik het niet erg vinden maar nu is het weekend en dan komt topchef niet. hahah ik voel me loser dat ik dat kijk welk kind van13 kijkt er nou naar zo'n kook progamma ;$ maar ik ga zo eens eventjes kijken of er nog wat op tv komt en anders moet ik deze story maar gaan vol spammen. ik denk dat ik alvast begin met op te sommen van wat ik van deze story vind. nou ik vind deze story leuk super geweldig perfect gedetailleerd spannend en eu ja nog veel meer. en nu ik een reactie lees van dat alec steeds enger word bedenk ik me dat hij best haar kan gaan stalken ofzo en dan haar wil verkrachten ahahahhaah. maar ik vind je verhaal heel leuk en je verdient het op nummer een te staan maar aangezien ik maar 1 kudo kan plaatsen en ik geen btg heb kan ik je niet verder omhoog krijgen. en ik vind dat dat stomme ero verhaal (sorry als je dit leest) ook wel eens van nr 1 af mag aangezien zo alleen maar kindjes van 16- in de verleiding komen. maar ik vind het verhaal echt heel leuk en ik kan niet wachten op een volgend stukje dus ik vind dat wij een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lange verdienen. dat vind jij vast ook wel aangezien je al de hele dag in de top staat en jehebt heel veel abo's die al de hele dag wachten op het volgende stukje waarin draco weer voorkomt. weetje draco is eigenlijk best lekker :9~ maar soms ook niet dan lijkt hij op een paddenstoelen hoofd. en volgens mij vinden de meesten mensen mijn reactie heel saai en lezen ze nu al niet eens meer. maar het komt erop neer dat je verder moet, dit verhaal heel leuk is, draco een lekkerding is, draco soms op een paddenstoel lijkt en dat ik me dood verveel en wacht op een nieuw hoofdstuk. dus ik wens nu een volgend hoofdstuk of een bak ben en jerry's (dat maakt alles goed (A)) en dan kunnen we daarna weer verder met vervelen. weetje van lange reactie's stop je met jezelf vervelen. dus mischien ga ik nog wel eventjes door. of wil je dat niet? achja ik doe het wel anders stop je maar met lezen als je dit uberhaupt nog leest. ik heb geen inspiratie meer dat is wel irritant, achja dan vertel ik wel het belangrijkste van dit hele verhaal: JE STORY IS SUPER SUPER SUPER LEUK!
    hihi nu heb ik de langste reactie denk ik. gezellig :)

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    ik heb geen inspiratie voor een normale reactie dus ik houd het maar op:
    VERDER!!!!

    :Y)

    1 decennium geleden
  • DoNine

    Ik heb je verhaal in een kwartier uitgelezen...
    je schrijft zo goed, mooi, awesome, enz, enz....
    ik neem een abo!!
    snel verder??
    xxx

    1 decennium geleden
  • xJady

    Alec wordt steeds enger..
    Je schrijft leuk !
    Snel verder !!

    1 decennium geleden
  • MrsLeto

    ik heb de afgelope dagen je verhaal gelezen
    echt serieus je schrijft echt fantastisch dit is het beste DM verhaal op heel Q
    het is echt f*cking goed I (H) your story
    snel verder(A)
    -X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen