Foto bij chapter 12:To Jotho?!

Het is niet dat ze verder reizen in Jotho ze gaan alleen voor een tijdje daar heen.

Treyson en Yassup waren uit al uit Petalburg en liepen nu trots verder.
Ze liepen over strand.Sandshrew liep aan de andere kant zodat hij niet in de buurt van het water zou komen.In de verte zagen Treyson en Yassup een boot.Ze liepen er naar toe.Veel mensen zaten op de boot.Er was waren twee steigers en één huisje.Op het huisje was een grote poster geplakt.Yassup las hard op wat er op de poster stond.
'Het grootste festival van de eeuw.Ter ere van de legende van Ho-ho die nu 10.000 jaar bestaat.Azalea stad is de gelukkige stad waar het gehouden wordt.Er zullen gevechten zijn,kraampjes,vuurwerk,muziek en nog veel meer.De overtocht en terug is 5 euro per persoon.Pokemon zijn gratis.' Yassup was klaar met lezen.
'Dat lijkt me best gaaf!' Zei Treyson.
'Dan gaan we er toch gewoon heen.Zo duur is het namelijk niet.' Zei Yassup.Een oude man met een Wingul op zijn schouder kwam uit het huisje.
'Willen jullie ook mee?Ik ga nu varen dus kies snel.' Zei hij.
'Ja wij gaan mee.' Zei Treyson enthousiast en gaf de man 5 euro.Yassup deed het zelfde en ze mochten de boot op.Het was een grote boot met veel ruimte.Na een halve dag varen stopte de boot midden in zee.
De oude man kwam naar beneden uit zijn stuurhut.
'We houden een pauze.Er is hier gelegenheid om te duiken en zwemmen.Over anderhalf uur gaan we weer varen.' Vertelde de man.Yassup en Treyson trokken meteen hun zwembroek aan en sprongen het water in.
'Anorith kom eruit.' Riep Yassup.Anorith zwom in het water.Hij leek het erg fijn te hebben.
'Wauw,ik heb nog nooit een Anorith gezien.' Zei Treyson en richt zijn pokewatch(waterbestendig) op Anorith.
Anorith
Anorith is een Oude Garnaal Pokémon. Ooit bewoonde Anorith de warme oceanen. Men gaat er vanuit dat hij zijn goed ontwikkelde scharen gebruikt om zijn prooi mee te vangen.

'Gaaf.' Zei Treyson.Yassup en Anorith doken diep in het water.Treyson zwom gewoon een beetje rond.Sandshrew wilde natuurlijk niet het water in.Treyson bedacht iets.
'Taillow kom eruit!' Zei Treyson.Taillow vond het altijd heerlijk om rond te vliegen,daarom liet Treyson hem uit z'n pokebal.
Na een tijdje riep de oude man iedereen weer aan boord.
Treyson klom op de boot.Een groote schok ging door de boot hee.
'Wat was dat?' Riep Treyson.De boot hing schuin.Een gat was in de romp gebeten.Yassup die nog in het water lag zag het.
'Het is een Totodile!' Riep hij.
'Zo kunnen we niet verder varen.' Zei de oude man wanhopig.
Totodile maakte een uitdagend geluid en dook in het water.
'Vangen!Hier heb je een zuurstof's kap.' Riep Treyson en gooide het kapje naar Yassup.Hij deed het over zijn mond en dook ook het water in.
Yassup had Totodile al snel gevonden.
'Anorith doe Metal claw.' Zei Yassup.Net voordat Anorith Totodile raakte zwom hij opzij.
'Snel gebruik X-sciccor' Riep Yassup.Anorith draaide zich om en raakte Totodile hard in zijn buik.Totodile beet in één van Anorith's klauwen.
'Maak je klaar,Anortith.Doe Ancientpower!' Riep Yassup.Stenen van de bodem kwamen los.Ze vlogen op Totodile af en raakte hem keihard.
'Ik heb je!' Riep Yassup en gooide een pokebal.De pokebal wibbelde een paar keer en toen kwam er licht van de knop af.Yassup pakte de bal en keek er blij naar.Hij zwom weer naar boven.
'Charmander kom eruit.' Zei hij en Charmander stond op de rand van de boot.
'Anorith doe Mud shot op het gat,Charmander doe Fire blast op de mud shot.' Zei Yassup en gooide Totodile's bal de lucht in.
'Totodile doe Watergun.' Zei Yassup.De hete modder werd ijskoud en hard.
Het gat was gemaakt en de boot kon weer varen.Op de boot rende Treyson naar Yassup toe.
'Dat was echt slim!' Zei hij.Yassup knikte en deed Charmander en Anorith weer in hun pokebal.Hij aaide Totodile over zijn kop.Treyson keek verbaast.
'Dat is toch een pokemon uit Jotho?' Vroeg hij .Yassup knikte.
'Maar Totodile's zijn toch blauw?' Zei Treyson.Yassup richte zijn pokewatch op Totodile.
Totodile
Totodile is een Krokodilpokémon. Zijn sterk ontwikkelde kaken zijn zo krachtig dat ze alles verbrijzelen. Wees voorzichtig, zelfs als je zijn trainer bent, want deze Pokémon zet graag ergens zijn tanden in.Deze is echter nog specialer.Deze Totodile is een Shiny.

'Te cool voor woorden,Yassup.Je hebt echt geluk.' Zei Treyson.Yassup moest lachen.De boottoch ging verder.In Azalea was het erg druk maar gezellig.Overal hingen vlaggetjes en er draaide muziek.

En?Ik vind het leuk dat Yassup een Shiny Totodile heeft(cool)

Reageer (6)

  • KidouYuuto

    nu tryson een shiney starpokemon

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    Shinyheid is cool(cool)

    1 decennium geleden
  • xMrs_Ronaldo

    Vet man echt cool!!:D(cool)(lol)(Y)(hoera)xD

    1 decennium geleden
  • rexthehero

    shiny lol

    1 decennium geleden
  • oshawott14

    slim idee om het gat zo te dichten (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen