Foto bij chapter 13:Meet someone

Ik heb niets te zeggen,behalve dat ik de Shiny Totodile nog stteds leuk vindxD

Treyson en Yassup keken om zich heen.Door de luidspiekers kwam muziek die je bijna niet kon horen door het rumoer.Veel mensen liepen in traditionele kleding.Veel pokemon waren ook opgedost met een hoedje of sjaaltje.Treyson en Yassup liepen door de drukte.Treyson nam Sandshrew op zijn schouder zodat er niet over hem gelopen werd.Bij één van de eerste kraampjes kon je je inschrijven voor effenementen.
'Het pokemon toernooi lijkt me leuk.En jij Yassup?' Zei Treyson.
'Daar doe ik ook wel aan mee.' Antwoorde Yassup.Treyson wilde de pen pakken maar een jongen was hem voor.Treyson keek op.Een jongen met zwart haar keek hem aan.
'Sorry.' Zei de jongen.Treyson schudde zijn hooft. 'Maakt niet uit.'
De jongen schreef twee namen op het blaadje en gaf de pen aan Treyson.
'Hoe heet je eigenlijk?' Vroeg Treyson.De jongen grijsde.
'Ik ben Ethan.En jij?' Vroeg Ethan. 'Ik ben Treyson en dit is Yassup.'
'Ik moet gaan,maar ik zie je nog wel eens.' Zei Ethan en liep naar een jongen en een meisje toe.De rest van de dag liepen Treyson en Yassup langs de kraamjes en deden aan spelletjes mee.De lucht kleurde oranje.Het was in de namiddag.Over de spiekers werd geroepen.
'Het pokemon toernooi gaat over tien minuten van start.Willen alle deelnemers naar de arena komen?Dan kan het gaan beginnen.'
Treyson keek niet goed waar hij liep en struikelde tegen een meisje aan.
Het meisje had lang zwart haar en smaragdgroene ogen.
'Het...Het spijt me.' Stamelde Treyson en stond op.
'Hey Treyson!Ik had je niet herkend.' Zei Ethan die naast Red en Yassup stond. 'Ethan!Doe jij ook mee aan het toernooi?' Vroeg Treyson.
'Natuurlijk.Red hier doet ook mee.' Zei Ethan en wees naar Red.
Samen liepen ze naar de arena.Bij de administratie keken ze op het scherm.Ze moesten geen van allen nog tegen elkaar.
'Ethan jij vecht in het eerste gevecht.' Zei Red en wees naar het scherm.Treyson grijsde. 'Zorg dat je wint zodat wij ook tegen elkaar kunnen vechten.'
'Lijkt me gaaf.' Zei Ethan.Treyson keek naar het meisje met de groene ogen.Red zei tegen Treyson dat ze Alice heette.
'Alice,waarom doe jij eigenlijk niet mee?' Vroeg Treyson.
'Gewoon,geen zin.' Loog ze.Eigenlijk wilde ze niet tegen Ethan vechten.
De vrouw achter de balie hoeste even.
'Ethan Saki je moet je pokemon kiezen.' Zei ze.Ethan keek haar vragend aan.
'In dit toernooi zijn het gevechten van twee tegen twee.Je andere pokemon moet je hier laten.' Legde ze uit. 'Dat geld ook voor jullie.' Zei ze en keek naar Red,Treyson en Yassup.
'Wie ga je kiezen?' Vroeg Red aan Ethan.Ethan dacht even na.
'Sparky en Gligar.' Zei hij.Red keek verbaast.
'Maar je hebt Gligar net.Zou je niet beter Flame nemen.' Zei Red.
'Het gaat wel lukken.Dan krijgt Gligar na het gevecht meteen een naam.' Zei Ehtan lachend.Red koos Pika en Eevee.Treyson nam Treecko en Taillow.
Yassup koos als laatste en nam Totodile en Charmander.
Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing
'Dat is het teken dat je gevecht gaat beginnen,Ethan.' Zei Red.
'Doe je best.' Zei Treyson.Ethan liep naar de gang die eindigde op het veld.Zijn gevecht ging van start.

Vinden jullie het niet cool dat Treyson Ethan ontmoet?(cool)

Reageer (5)

  • KidouYuuto

    owh ik moet gaan en ik ren naar binnen ik zie heel erg veel mensen kjken ik moet tegen een jongen jullie kunnen dit resham en samoratt en gooide ze naar buiten

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    Ja hoowr heel cool dat hij Ethan tegen komt

    (geen sarcasme hoor)

    1 decennium geleden
  • xMrs_Ronaldo

    So cool

    1 decennium geleden
  • AirJess

    Hehe Ethan en Alice uit.....wahahaha cool!

    Ik had Alice bedacht, dus dit vind ik echt awsome!

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Jawoooooooohl:D
    ik vind het een cool idea(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen