Foto bij 31

Hoe vinden jullie uhm? Reactie?



Fernando Torres

Ik had even ongerust naar haar gestaard, ze bewoog wild in mijn armen en kermde af en toe mijn naam uit. Ik streelde over haar rug en fluisterde in haar oor wat er aan de hand was, maar waarschijnlijk had ze gewoon een nare droom, moest ik haar wakker maken? Plots schoot ze rechtop en gleden mijn armen versuft van haar af, ze sperde haar ogen wijd los en zweet druppels liepen langs haar hals naar beneden. Nét op dat moment dat ik me rechtop wou zetten, viel ze terug in mijn armen, kreunend. Ik streelde langs haar ontblootte armen. "Scar?" vroeg ik bezorgd en ik streek een paar verdwaalde haarplukken opzij. "H-hij wou me op-e-eten!" Stotterde ze wat verward. Ik kon het niet laten even zacht te lachen, waarna ik een verontwaardigde blik van Scarlett kreeg, en ze zich tegen me aanrolde, met haar gezicht in mijn nek. "Not Funny.."
Mompelde ze zacht tegen mijn hals aan. Ik speelde met een paar blonde krullen en bracht een plukje richting mijn neus, ik snoof even diep, haar zoete geur drong mijn neus binnen. "Sorry.." Zei ik oprecht. Ze zuchtte eventjes, wat mij kippervel deed krijgen. "Waar is mijn aspirintje?" Vroeg ze toen giechelend. Ik grinnikte eventjes, dat was waar ook. "Naast je..." Ik keek even richting het glas met water, dat nu in het licht van de maan, dat naar binnen viel, schitterde. Daarnaast lag een aspirine, klaar voor gebruik. "Je was in slaap gevallen, dus ik dacht laat ik je maar niet wakker maken, je zag er ook zo schattig uit.." Zei ik zacht tegen haar, en ik wikkelde ondertussen een haarpluk om mijn vinger. Ze knikte even en bracht haar hoofd omhoog, ondertussen strekte ze haar hand uit naar het glas met water en de aspirine. Ze duwde zich wat meer omhoog, zodat mijn armen van haar afvielen. Ik drukte me ook overeind en plante mijn arm onder mijn hoofd, ondertussen keek ik richting Scarlett die haar aspirintje innam, bij alles wat ze deed liet ze mijn hart sneller kloppen, correctie; ze wás mijn hart. Toen ze haar asprine binnen had liet ze zich weer in mijn armen glijden, ik wikkelde ondertussen mijn armen om haar heen en ik volgde haar bewegingen met mijn ogen. Ze legde haar oor op mijn borstkast en ik glimlachte eventjes. Ik begon opnieuw met het storteren van haar krullen en van haar iets rechtere plukjes. "Boem-boem..boem-boem.." Zei ze zacht, op een vrij wel onregelmatige toon. "Hij klopt niet.." Mompelde ze zacht. Ik grinnikte en liet mijn ogen afdwalen richting haar ogen die me vragend aankeken. "Door wie denk je dat dát nou zou komen?" Vroeg ik met een glimlachje op mijn gezicht. "Door Poo de teletubbie?" Vroeg ze met een lief stemmetje. Ik rolde even met mijn ogen. "Já, maar dan wel een hele mooie Poo de teletubbie!" Ik grinnikte even en wierp toen een blik op de wekker die 4:00 precies aangaf. "De mijne word ophol gebracht door een hélé leuke Dipsie.." Zei ze héél zacht, verwachtend dat ik het niet zou horen. Ik glimlachte en ik keek richting haar lichaam, ik legde voorzichtig mijn hand op haar borst, ik voelde hoe ze haar spieren aanspande, en ze onregelmatig begon te ademen. Ik voelde haar hart onder mijn hand onregelmatig kloppen en versnellen door mijn hand die op haar borst lag, gewoon door mijn aanrakingen. Ik liet mijn hand even liggen en streek met mijn vingers over haar plaats waar haar hart zat. Ik wendde mijn blik naar haar ogen, die ze beantwoorde door me recht aan te kijken. Haar blauwe ogen begonnen te twinkelen in het licht van de maan, een glimlach speelde om haar roze lippen, en kleine blosjes verschenen op haar wangen. Het deed me kriebels veroorzaken. "Ik hou van je.." Mompelde ik toen vanuit het niets, waarop haar glimlach wat wegtrok, en mijn hart deed breken, was het niet wederzijds?

@Lees boven? @Doe boven?



Reageer (6)

  • Superzayn

    aawh hun zijn wel cutee eh:$

    1 decennium geleden
  • Amalakadama

    waarom stop je nou hier?...
    potverdorie! snel verder!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Gerrard

    <333

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    omg snel verder

    1 decennium geleden
  • LTomlinson

    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen