Foto bij Bruiloft

Oke toch nog een stukje :D Nu heb ik jullie hulp ECHT nodig... Als die twee terug zijn, waar moet ik het dan over hebben?!?!?!?!?! HELP!!

~Edward~

De weken vlogen voorbij en de bruiloft van Tanya en Alec was morgen al. Alec had al die weken niets gehoord van Jane. Van buiten liet hij niet zien dat hij treurde dat ze niet kwam, maar in zijn gedachten was hij heel verdrietig. Alice had ook niet gezien of ze kwam, want Jane wist het nog steeds niet zeker. Ze twijfelde, heel veel. Maar niet alleen over of ze naar de bruiloft zou komen, maar ook over andere dingen, voornamelijk geluk. Alice had de bruiloft zo geregelt als ze bij Bella en mij had gedaan, traditoneel. Ze mochten elkaar niet zien, alleen had Tanya er minder moeite mee dan dat Bella had. Hun huwelijksreis ging ook niet naar Isle Esmé, maar naar een afgelegen eiland rond Hawaii. Dat was ons kado, want we hadden er een huisje op gebouwt. Het eilandje was niet groot, dus daarom had het huisje alleen een begande grond. Verder had Esmé haar favorite lichte kleurenschema eraan toegepast. De andere veranderingen aan de bruiloft waren dat er natuulijk geen mensen waren, op Renesmee en Jacob na dan, maar die waren ook niet helemaal menselijk. Dit keer speelde ik de bruidsmars op de piano inplaats van Rosalie. En de bruiloft was in Denali inplaats van Forks. Voor de rest zag het er hetzelfde uit. De bloemen, de tent in de tuin, de meubels. Alice had gewoon alles weer uit de kast getrokken. De nacht was aangekomen en Tanya kon aan niets anders denken dan aan morgen. Alec kon alleen nog denken aan Tanya en of Jane wel kwam. En Kate dacht alleen maar aan dat vanaf morgen iedereen in de Denali clan een partner had. Carmen en Eleazar waren Alice aan het helpen met het plaatsen van de meubels en de rest van mijn familie was aan het jagen. Bella, Renesmee, Jacob en ik waren Denali aan het verkennen, maar we moesten al gauw terug. Jacob was aan het knikkebollen en Renesmee lag al in Bella’s armen te slapen. We legde Renesmee op het bed in de logeerkamer en Jacob ging er automatisch bij liggen. Bella en ik gingen naar buiten om nog snel even te jagen. En zo verliep de nacht naar de ochtend. Tanya stond te springen en dacht alleen maar aan Alec. Nog even en ik ben getouwd! En dan nog de huwelijksreis…dacht ze. Ik grinnikte. ‘Edward! Blijf uit mijn hoofd!!’ riep ze boos naar me toe. ‘Ik zal het proberen’ zei ik maar het lukte niet. Ze dacht aan Alec in details. Nu moest ik nog harder lachen. ‘EDWARD!!’ riep Tanya woedend. Zoals altijd nam Bella het weer op voor Tanya. Ze kwam aanlopen. ‘Kom mee Edward.’ zei ze en ze trok me mee. ‘Bedankt Bella!’ riep Tanya haar nog na. Ik vond het altijd zo leuk om Tanya te plagen met haar gedachten, na al die jaren kon ze er nog steeds niet tegen. Bella keek naar de glimlach op mijn gezicht. ‘Je moet haar toch echt eens privecy gunnen, en ik ben er niet altijd om je bij haar weg te trekken’ zei ze. ‘Dat hoeft ook niet hoor’ zei ik en ik drukte een kus op haar mond. Maar al te gewillig kuste ze terug. Tegen mijn zin in trok ik terug. De bruiloft zou zo beginnen dus ging ik alvast achter de piano zitten. Bella had Renesmee en Jacob al wakker gemaakt en met zijn drieeen gingen ze vooraan zitten. Langzaam ging iedereen zitten en ik begon met spelen. Tanya kwam de trap af met aan haar zijde Carlisle. Toen ze bij het altaar kwamen gaf Carlisle haar hand aan Alec. Eleazar was de dominee en net voordat hij wou spreken stopte ik met spelen. Ik had altijd een goede timing door mijn gave. Tijdens de bruiloft lette ik niet echt op, ik dacht alleen aan Bella en onze bruiloft. Pas toen ik Tanya hoorde zeggen ‘Ja, ik wil’ lette ik pas op. Toen zei Eleazar ‘U mag de bruid kussen’ ging iedereen klappen. Het feest in de tuin duurde kort, want het vliegtuig vertrok vroeg. Toen iedereen Tanya en Alec had uitgezwaait, gingen wij ook weg. Wij gingen alleen wel rennend want dat was sneller richting Forks. Jacob ging natuurlijk als wolf en Renesmee zat op Bella’s rug.
Al snel waren we thuis. Jacob ging terug na La Push en Bella en ik legde Renesmee op haar bed. Samen gingen we nog even naar ons weiland, zodat we konden bespreken wat we komende weken zouden gaan doen.

Reageer (1)

  • JayDick

    mag ik alsje alsje alsje alsje alsje alsje alsje alsje alsje alsjeblieft de nieuwe vriendin van Jasper zijn:X:X

    hij is zoo cute<333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen