Foto bij chapter 14:First fight!Ethan vs Axel

Het eerste gevecht van het pokemon toernooi!Het is al meteen raak.Ethan staad tegenover zijn rivaal Axel.

Ethan liep door het halletje heen met Sparky aan zijn zijde zijn arm deed erg veel pijn maar hij negeerde het en liep door.
tot zijn ongenoegen stond Axel op het veld met een duivelse grijns.
"zo dus daar heb je de grootste loser van Johto, zei Axel uitdagend.
"moet jij zeggen!, snauwde Ethan hem toe en Sparky keek hem grijnzend aan en Ethan kneep oog dicht toen hij zijn arm bewoog .
"zijn de trainers klaar?, vroeg de scheidsrechter en Ethan Knikte.
"Croconaw, kom er uit!, riep Axel en een grote stevige krokodil kwam uit zijn Pokéball.
Ethan richtte zijn Pokédex op de Pokémon:
Croconaw, de Krokodil Pokémon,
Croconaw, de evolutie van Totodile, is een Pokémon met een grote muil. Als hij een tand verliest of breekt groeit deze vanzelf weer aan. Er zitten 48 tanden in zijn mond. Zijn tanden staan wat naar binnen gericht. Als een prooi eenmaal gevangen zit tussen zijn kaken heeft hij weinig kans meer om te ontsnappen.

'Die is cool!' Riep Treyson enthousiast.
'Het is de evolutie van Totodile.Als Ethan slim is gebruikt hij Sparky.' Zei Yassup.
"Sparky!, ben je klaar?, vroeg Ethan aan de kleine Pikachu.
Sparky knikte vastbesloten.
"Croconaw, Focus Punch!, riep Axel en Ethan keek goed naar de techniek.
"Sparky, ontwijk en doe snel je Thunderbolt!, riep Ethan en Sparky sprong weg en laadde zijn straal.
Croconaw keek naar de kleine Pikachu en haalde uit maar Sparky was veel sneller en de straal raakte Croconaw volop die veel schade opliep.
"Croconaw, Icebeam!, riep Axel en Croconaw vuurde een koude ijsstraal af op Sparky.
"Sparky ontwijk en doe je Volttackle!, riep Ethan en Sparky sprong net opzij en laadde zijn energie en rende met een flinke snelheid op Croconaw af.
"vang de klap op en doe je Bite, zei Axel en Sparky kwam met een flinke klap tegen Croconaw aan die uitgeschakeld neerviel.
"goed gedaan, Sparky!, riep Ethan opgewonden en haalde Sparky terug.
"ga Sneasel!, riep Axel en Sneasel kwam uit zijn Pokéball.
"oke, Gligar, ik kies jou!, riep Ethan en Gligar sprong vrolijk uit zijn Pokéball.
"Sneasel Fury Cutter!, riep Axel en wees duister op Gligar.
"Gligar, gebruik je staart om te springen en doe je X Scissor!, riep Ethan en Gligar deed snel wat hem werd gevraagd hij maakte een hoge sprong en kwam met een snelle landing bovenop Sneasel terecht die veel schade opliep bij hem.
"Sneasel, grijp Gligar vast en sla hem tegen de grond!, riep Axel en Ethan grijnsde en kreeg een scherpe steek door zijn schouder.
"Gligar, hou de klap tegen met je staart en doe je Signal Beam!, riep Ethan met zijn ogen dichtgeknepen en hoorde een hoop gejoel.
hij durfde niet te kijken, Gligar was vast en zeker uitgeschakeld door Sneasel.
maar echter een heel ander beeld!
Gligar had de klap weten te stoppen met zijn staart en Sneasel stond hijgend tegenover hem.
"Gligar, het is je gelukt!, riep Ethan overdonderd door de kracht van hem. "Gli! en knipoogde naar hem.
"oke, maak het af met X Scissor!, riep Ethan en Gligar kwam met een hoge snelheid op Sneasel af die hem raakte met zijn scharen en hem uitschakelde.
"Gligar!, je hebt je eerste gevecht gewonnen!, riep Ethan blij en omhelsde Gligar die overeind sprong en hem omhelsde.
buiten Shino en Sparky was Gligar toch een sterke pokémon.
hij rende letterlijk door de gang en werd stevig omhelsd door Alice.
"je hebt gewonnen van je rivaal!, riep Red vrolijk en Ethan werd rood.
toen zag hij iemand achter hem staan, het was Axel.
"goed gevochten, loser, gromde Axel en stak zijn hand uit.
Treyson en Yassup keken toe hoe Ethan zijn hand schudde.
"Axel!, we moeten gauw weer een gevecht houden.' riep Ethan hem na Axel wuifde naar hem en liep weg.

Reageer (5)

  • KidouYuuto

    resham heeft de 1eerste pokemon uitgeschakelt met eene aanval

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    hij vuurde een ijsstraal... dat klinkt best grappig xD

    1 decennium geleden
  • xMrs_Ronaldo

    Heeft ethan nog een pokedex?

    1 decennium geleden
  • xMrs_Ronaldo

    Heeft ethan nog een pokedex?

    1 decennium geleden
  • oshawott14

    eerste gevecht heeft ethan gewonnen :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen