Foto bij Prologue

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!!!!!!

Alice pov.

21 Guns - Green Day
(Ik heb dit nummer niet gekozen vanwege de tekst maar omdat toen ik dit aan het typen was, ik meteen aan dit nummer dacht!!!)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


2 years ago, Graveyard of Alice's parents


'Kom nou, Jazz, ik wil echt even het graf bekijken.' Ik trok Jasper mee naar het graf van mijn ouders en zus.
Ik werd nogal sentimenteel bij het zien van mijn ouders en Cynthia's graf. Als ik kon huilen had ik dat zeker gedaan.
Jasper voelde mijn stemming aan en even later werd ik helemaal kalm en rustig, maar voor deze ene keer vond ik het niet fijn! 'Jazz, kan je dat even niet doen?' vroeg ik op een boze toon.
'Okee, het spijt me, mijn lief.' Zei hij verontschuldigend, maar ik hoorde aan zijn stem dat hij vooral verast was.
Ineens viel me iets bij Cynthia's graf op; onder haar naam stond nog een naam:


EMILY CYNTHIA BRANDON
1935 - 1951
Met spijt moeten wij al op zo'n jonge leeftijd afscheid nemen van deze jonge dame.


'Jasper, kijk hier eens, Cynthia's dochter is ook al overleden!' zei ik geschokt. 'Maar waarom heb ik dan gevonden dat ze nog leefde?'
Jasper kwam naast me staan en zei: 'Rond 1950 werd het overlijden van onbelangrijke families nog niet erg goed bijgehouden.'
Ineens kreeg ik een visioen van een mooie, 16 jarige vampier. Ze leek erg op mij, en ook op die ene foto die ik nog van Cynthia had kunnen vinden. Ze was aan het spelen met Renesmee en ik stond er zelf lachend naar te kijken!
'Alice, Alice?' Hoorde ik ver weg roepen.
Ik besefte dat het Jasper was die ik hoorde roepen, en toen was ik weer terug in de werkelijkheid. 'Alice? Is alles goed met je?' vroeg Jasper bezorgd. Ik was te geschokt om een zin te zeggen dus perste ik er een word uit: 'Vampier.'

Toen we in het vliegtuig zaten terug naar Forks, vertelde ik Jasper van mijn visioen. 'Ik zag een meisje, een vampier, die met Renesmee aan het spelen was. Ze was 16 jaar en ze leek heel erg op Cynthia en zelf ook wat op mij!'
Jasper was zo in shock dat hij niks meer zei tot op het vliegveld.
'Weet je heel zeker dat zij het was?' vroeg hij vol argwaan. Met zij bedoelde hij zeker weten Emily, de dochter van Cynthia en de vampier die ik gezien had in mijn visioen.
'Ja, ik weet het zeker, en ze zal zich over een paar jaar bij ons voegen!' zei ik vastbesloten.
Hij gaf als antwoord op wat ik zei mij een knuffel en een zoen. Toen stapte we in doe auto richting ons huis waar Esmé, Carlisle, Emmett, Rose, Edward en Bella ons vol spanning opwachten.


Kudo's en Reacties zijn altijd welkom!!!

Reageer (3)

  • LovelyWorld

    Je schrijft goed!

    1 decennium geleden
  • Evelon

    snel verder :3

    1 decennium geleden
  • Tatia

    verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen