Foto bij Elf.

Kleding Iris

Als ik voor mijn gevoel een paar minuten later wakker word, hoor ik geen muziek meer en voel ik een gewicht onder en boven mijn hoofd. Iets kriebelt er op mijn voorhoofd. Als ik de geur herken, weet ik dat ik met mijn hoofd op Nicks schouder lig en hij met zijn hoofd op mijn hoofd. Ohmy, denk ik. Waarom is hij langs me gaan zitten? Ik voel de zwerm vlinders door mijn buik vliegen en wens dat ik altijd zo kan blijven liggen. Ik moet de glimlach op mijn gezicht onderdrukken. Ik hoor een klik en zie een korte lichtflits. "Sssht mam, dalijk maak je ze wakker!" hoor ik Joe sissen. "Sorry, maar ze zijn zo schattig!" fluistert Denise terug en ik hoor haar voetstappen weglopen. "Paul, moet je zien! Kijk dan, Iris is echt een heel goed meisje voor Nicholas. Ik hoop echt dat die twee bij elkaar komen" zegt ze tegen haar man. "Je hebt gelijk Denise, ik hoop ook dat Nicholas gelukkig wordt, en dat wordt hij zeker met haar" antwoord Paul. Weer hoor ik een klik en zie een kleine lichtflits. "Deze ga ik op Twitter zetten!" hoor ik Joe zeggen. Wow, wat? Twitter?. Achja, bijna alle JB-fans weten toch wel wie ik ben. "Joseph, ga nou maar slapen, het is in Amerika midden in de nacht als we aankomen en anders heb je nog meer last van je jetlag" zegt Denise, waarna ik Joe iets wat lijkt op "Oke mam" hoor mompelen en hem in zijn stoel hoor ploffen. Daarna is het stil in het vliegtuig. Alleen het gebrom van de motor van het vliegtuig is hoorbaar. Na een paar minuten open ik een heel klein beetje mijn ogen en kijk rond. Zover ik kan zien slaapt iedereen. Ik zie ook dat Nick's krullen een beetje voor mijn gezicht hangen. Dat was dus wat kriebelde. Wat me nog niet opgevallen was, is dat hij allebei zijn armen om me heen geslagen heeft. Aaaaahw! Wat super lief! Dan voel ik Nick bewegen. Hij is vast wakkergeworden. Snel sluit ik mijn ogen en doe alsof ik slaap. Zijn hoofd komt omhoog en drukt een kus op mijn hoofd. Ohmygosh! Ik bijt bijna heel mijn wang kapot om niet te gaan glimlachen. De greep van Nick's armen wordt strakker en hij trekt me een stukje naar hem toe. Gelijk lig ik makkelijker. Mijn hoofd ligt nu tegen zijn borst en ik voel zijn ademhaling. Het is regelmatig. Net zoals zijn hartslag. Ik luister naar zijn hartslag en al snel ben ik weer in slaap verzonken.

Reageer (2)

  • PHENOMINIALL

    Aaa heel lief!! Hahah dat met die kleding is echt heel leuk(Y)

    1 decennium geleden
  • xxMissJonas

    aaaaaaaaww dat is zoo schattig!
    snel verder
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen